Siis,katsoitko.Kyllä naisena hävetti.Miksi pitää se rintavako tuoda esille,kun on riippurinnat.Olisi edes ollut ryhti paikallaan ja rinnat nostettu ylemmäs.Ois ollu jotenki paremman näköstä.Joo,minä kohta kuuskymppinen,mutta paremman näköinen kaula-aukko on.
riippurinnat
13
1134
Vastaukset
- Tisut
Kyllä katsoin, hyvät rinnat ! Olisiko sinulla kuvaa kaula-aukostasi ? Kiinnostaa
- nännit
siis mistä puhe, kiinnostaa rinnat missä nähtävänä, rukkaset ja ketunnännit nähty, myös mopontulpankokoiset nännykät,
- hävettääksvähä
En osaa laittaa kuvaa enkä haluakkaan,mutta voit kaiketi kuvitella mielessäsi,jos on kiinteä ja hyvin esille laitettu etumus.
- JaninaFo
Juu toivottavasti häveettääksvähä on nainen, sillä joulun jälkeen näkee noita miestissejä ihan liikaa - inhottavia karvartissejä... yäk...
- hävettäksvähä
en siis ymmärtänyt pätkääkään mitä kirjoitit sinä JaninaFo
- Anonyymi
Kyllä ihanat rinnat! Heitin mallit rannoille aah.. ura mä tulin....
- Anonyymi
Kyllä jos melkein seitsenkymppinen yrittää olla " seksikäs" rintavakojensa kanssa ja yrittää peittää harmaansa värituubin alle niin ei se kyllä kaunista katsottavaa ole. Seksikkäämpi olisi kun yrittäisi vakonsa peitellä niin saisipa arvailla edes mitä sieltä löytyy...
- Anonyymi
On kauniit. Imisin😍
- Anonyymi
Rinnat on kauniit 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635