David Pawson opettaa joulusta TV7:lla

David Pawson käsittelee joulua kolmen jakson mittaisessa opetusohjelmassaan TV7:lla sunnuntaisin 13.12, 20.12 ja 27.12:

JEESUS JA JOULU - (3 jaksoa)

Ohjelmat voi katsoa TV:stä tai Netti-TV:stä esitys ajankohtana:

http://www.tv7.fi/netti-tv/

.

.

Su 13.12.2015 – klo 15.00:

Jeesus ja joulu 1/3:

• 'Jouluun liittyvät perinteet'

- joulun alkuperän ja perinteiden käsittelyä

.

.

Su 20.12.2015 – klo 15.00:

Jeesus ja joulu 2/3:

• 'Seurakunta ja joulu'

- käsittelee mm sitä millainen suhde seurakunnalla on ollut jouluun

.

.

Su 27.12.2015 – klo 15.05:

Jeesus ja joulu 3/3:

• 'Mitä Raamattu sanoo joulusta?'

- Käsittelee sitä mitä Raamattu todella kertoo Kristuksen syntymästä

.

8

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiseen

Ei tuossa linkissä mitään Pawsonin puheita ollut vaan normi netti tv7.

Ja vaikka Pawson on hyvä julistaja on hänkin vain ihminen, pidä se mikä on hyvää ja tukeudu Raamatun sanaan.Älä riipustaudu

• EtköOsaaLukea

"Ohjelmat voi katsoa TV:stä tai Netti-TV:stä esitys ajankohtana"

Tulevat "sunnuntaisin 13.12, 20.12 ja 27.12" klo 15 aikaan.

• 15.00

121215

• Toinen jakso tänään:
      Su 20.12.2015 – klo 15.00: Jeesus ja joulu 2/3: 'Seurakunta ja joulu'

Ensimmäinen jakso katsottavissa TV7-arkistossa:
      http://www.tv7.fi/vod/player/49083/

• JouluArmasAika

Ei David Powsonkaan ole erehtymätön. Hän kehottaa ensisijaisesti tutkimaan Raamattua. Jos joku kokee joulun synnilliseksi, olkoon viettämättä sitä, mutta se että osa uskovista haluaa muistaa kuinka Jeesus syntyi kerran köyhän puusepän perheeseen, eläinten juottoastia tallissa vuoteenaan, tuskin on kauheinta mihin kristitty saattaa syyllistyä. En myöskään pakanapuskovana lähde viettämään juutalaisia juhlia, vaikka siihen kuinka houkuteltaisiin.

Gal. 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.

• katkeraolet

Ei Jeesus tallissa syntynyt? Mistä sellaisen keksit? Eikä Jeesuksen syntymää käsketä Raamatussa muistelemaan, vain kuolemaa ehtoollisella.

• ääliöidenkomppania

Luojan lykky, monet eivät lue näitä palstoja. Meidät oltaisiin kaikki kristityt jo viety keskitysleireille, jos lukisivat. Vai että joulu synnillinen.

Jotenkin arvelen, etteivät alkukristittyjen vainot tällaisista johtuneet. Osaan jo kuvitella, miten joku ääliö vastaa tähän, joten vastaan puolesta.

Ääliön vastaus valmiiksi: Raamatussa ei ole joulua, eivätkä alkukristityt viettäneet joulua.

• huomiosinusta

Vastauksestasi saa sen käsityksen että kristittyjen pitää pysyä piilossa eikä totuutta saa pitää esillä mistään asiasta. Myös selvä pelko oman elämän menettämisestä paistaa tekstistä läpi. Mutta kuitenkin samaistat itsesi kristityksi.

"Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa joutuvat vainottaviksi."

Jeesus itse sanoi:
        "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä OMAA ELÄMÄÄNSÄKIN, hän ei voi olla minun opetuslapseni. Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.

"Ääliön vastaus valmiiksi"

Mitä Jeesus ja Raamattu sanoo kielenkäytöstäsi?

"(Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion;) JA JOKA SANOO: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."

"Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt. Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä."

Voit olla kristinUSKONTOINEN, mutta et kristinuskossa. Eli tapakristitty, mutta et oikea Jeesuksen seuraaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94