Eka isompi putkisilta urakka sitten saksalaisille eli polakit tekee... Taitaa tulla suomalaisten työllistäjänä yhtä pieni kuin nyk olkiluoto projekti...
Äänekosken työllistävyys
welder
2
115
Vastaukset
- IWwelder
Ai että, puolalaiset olivat Valiolla hitsanneet muutama vuosi sitten useamman sadan metrin putkilinjan, ei yksikään karvi ollut mennyt kuvista läpi, hah hah.
Ja Olkiluodon ydinpommissa, miten PALJON on ollut puutteita hitsauksen valvonnassa ja itse hitseissä, hah hah.
Miten halpaa on kaikki tehdä kahteen tai kolmeen kertaan?
Aivan järjetöntä ja täysin typerää touhua, täysin amatöörimäistä pelleilyä. - tyyffhh
Laitoksen komponentit valmistetaan kaikki puolassa. Kasaus meni tsekkiläisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645