me lyhytkasvuiset

klppook

moika kaikki minä itse olen lyhytkasvuinen pituus 98 cm mun nimi on roosa 15 vuota etsin ystävää kuka on lyhytkasvuisen mä ahlun mun ikää luokaa ei haitaa jos on poika tai tyttö

3

2022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakke1324

Moikka Roosa, onko sulla kuvia netissä? Vaikutat söpöltä

• tulemukaan

Roosa, tutustu netissä www.lyhytkasvuiset.fi sivuihin ja liity yhdistykseen, sinun ikäisille on paljon toimintaa ja yhdistyksessä on paljon kavereita. Meno on rentoa ja hauskaa, samalla saat paljon tietoa josta on hyötyä opiskelussa ja elämässä yleensäkkin. Meillä on omat ryhmät kaikissa sosiaalisissa medioissa. Nuorille omat ryhmät joihin pääsee kun on yhdistyksen jäsen.
      Ja Sakelle tiedoksi, siellä ei ole sinulle kuvia, voit jatkaa googlailemista josta saat tyydytystä omiin tarpeisiisi!

• Moi Roosa, olet nuori, haluan auttaa sinua, olen melkein 2m jättiläinen :-( Onko vanhepasi myös lyhytkasvuisia? vastaa email alexandercarnivore@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60