Kaverini on rakastunut ja itsetuhoinen

Meri_maiju

Tarvitsen apua. Paras kaverini on rakastunut yhteen poikaan ja hänellä on pieni pakkomielle oikeastaan. Hän ei ole edes yrittänyt iskeä poikaa ja kuvittelee että piika ei häntä halua vaikka ei ole mitään asian eteen tehnyt. Kaverillani on ennakkoluuloja pojan suhteen ja todennäköisesti pelkää vastausta. Kaverini on ollut nyt syömättä 2pv, ja haluaa sairaalaan että poika voisi tulla katsomaan häntä sinne. Siinä ei ole mitään järkeä mutta kaverini vain jatkaa ja jatkaa. Hän on kai alkanut olemaan itsetuhoinen muutenkin. Yritän selittää, että kyllä niitä poikia tulee ja menee, ja että kaverini pitäisi selvittää pitääkö poika hänestä vai ei.

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.jaa

Mut mikä tässä oli nyt kysymys?

• niimpäXd

niimpä

• Moi!
      Se, että kaverisi on ollut useita päiviä syömättä ja vaikuttaa itsetuhoiselta, kuulostaa huolestuttavalta. Kannattaa puhua jollekin luotettavalle aikuiselle, esimerkiksi vanhemmille tai kouluterkkarille. Älkää jääkö yksin asian kanssa!

Jyväskylän Saappaasta
      Maiju ja Teresa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60