S-pankkikin liittyi irtisanojien joukkoon. Jatkossa näemmä kaupan kassan kanssa neuvotellaan asuntolainoista samalla, kun maksetaan ruokaostokset.
S-Pankin tiedote 15.12.2015: " Pääosin irtisanomiset kohdistuvat S-Pankkiiri-verkostoon, eli heihin, jotka ovat palvelleet asiakkaita ajanvarauksella sijoittamis- ja asuntolaina-asioissa"
S-Pankin mainosta mukaellen: Jos tavallinen pankki tarkoittaa sitä, että asiakas saa asiantuntevaa palvelua, niin silloin Me emme ole tavallinen pankki...
S-Pankin yt päättyneet
Lainaa_kalatiskiltä
1
105
Vastaukset
EI SIELLÄ OSAAVIA PANKKI HENKILÖITÄ OLLUT AIEMMINKAAN KAUPAN KASSAT KOITTII VAIHTELEVALLA MENESTYKSELLÄ HOITAA PANKKI ASIOITA AINA PITI SOITTAA PÄÄKONTTORIIN JONKA PUHELINVAIHDE OLI TUKOSSA NÄISTÄ OHJEIDEN KYSYJISTÄ
kYL PANKISSA PITÄIS OLLA HENKILÖITÄ JOTKA OIKEASTI OSAA PANKKI ASIOIDEN HOIDON
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329