Missä täällä Suonenjoella voisi tutustua/saada ystäviä? Mihin kannattaisi suunnistaa?
Missä tapaa ihmisiä keski-ikäinen sinkku nainen
32
2076
Vastaukset
- yksi-keskikäinen
Erittäin hyvä kysymys, tuota olen joskus itsekin pähkäillyt.
Näin absolutistina ei oikein voi kapakoitakaan suositella.- Anonyymi
jep sama täällä, raitista muijaa tuskin suonenjoelta löytyy tai jos löytyy niin joltain kooma osastolta ehkä.
- könötys
Olisiko kirjasto, tai jokin kansalaisopiston kurssi hyvä paikka?
- Jäykkäjöpökkä
Klo 18.30 tänään jäähallilla Suomi -Saksa ottelu. Tavataan siellä ! Tule minä odotan sinua ihanainen .
- rutilusko
Ala käymään Timmissä, siellä on mukavia miehiä.
- kaveriavaillaminäkin
Hei blondi-blondi.Mitä tarkoitat keski-ikäisellä.Minkä ikäinen on hän.Itse olen kuuskymppinen,mutta en oikein tajua sitä.Mielestäni olen nuorempi.Eiks asenne vaikuta vaikuta aika paljon.
- Blondi-blondi
Ihminen on juuri sen ikäinen miksi itsensä tuntee
- Blondi-blondi
mutta laitoin keski- ikäinen, että ymmärretään etten ole juuri 18 täyttänyt. Jääkiekko ok useammat mm-kisat tultu käytyä, mutta onkotäällä jäähalli?
- Jerrrrry
On jäähalli. Naisleijjonat voitti saksan 6-0.
- Rtttyyyuu
Jerrrrry kirjoitti:
On jäähalli. Naisleijjonat voitti saksan 6-0.
7-0 voitti suomi saksan !
- Anonyymi
keskikäinen on siinä 40 hujakoilla
- kalle_kylmänen
Tällä kelillä jos lähdet autoilemaan niin on mahdollista että tapaamme ruumishuoneella !
Yst. terveisin: - kiitostavaan
Lenkkeilet vaikka rantakadulla tai menet karaokeen Valkoapilaan.
- könötys
Aiotko blondi viettää joulunaikaa Suonenjoella?
- Blondi-blondi
Joo kaitpa se on pieni pakko kun tänne sattunut muuttamaan
- MITTEEEEEEEEEEE
Tuskin kaupassakaan, koska eräät kateelliset sotkevat ja estävät kaiken kanssakäymisen toisilta toisten kanssa, näitä vittupäitä löytyy kyllä näiltä kyliltä.Ei ole jovialisuus vielä päässyt tekemään sijaa joidenkin ämmänkäkriäisten lahopäihin. Ja vähän sama ralli täkäläisissä kapakoissa ja ravintoloissa, tärkeämpää näille vittupäille on huutaminen ja yleinen ankeuden aikaansaaminen. Mikä kapakka tai kauppa kannattaa kun tuollaista änkyrä palvelua, puskista kassalle palkattuja töykeitä bitseii, BLÄÄÄÄH! Ja aina viimeiseksi, kyllä niitä mukaviakin, tasasia ja NORMAALEJA asiakaspalvelun osaavia löytyy.
- könötys
Kuinka sinulle saisi vähän yksityisemmän kontaktin?
- Blondi-blondi
En tiedä, kun en kuienkaan tälle palstalle halua henk.kohtaisia tietoja antaa....
- Jeppeee
Saisiko sähköposti osoitteen ?
Haluaisin tutustua..
- uoukuukuuk
Menkääs iltakurseille mistä kukakin mistä sitten on innostunut, näitähän löytyy vaik miten paljon erilaista ohjelmaa ja koulutusta. Ei se funtsimalla kotona parane tuo juttu.
- könötys
Näkyy sähköposti olevan maskuliininen henkilö....
- Erkki-setä
Kukaan oikea henkilö täällä seuraa etsi,teinien pelleilyjä taasen.Kyllä aikuiset tietää,miten seuraa saa,jos haluaa.
- Anonyymi
Teboililla on raavaita miehiä. Terassilla päivystävät! Sinne siis blondi-bondi
- Anonyymi
Ja kovia sängyssä. Eräskin pääsi kymmeneen sekuntiin ennenkuin laukesi.
- Anonyymi
Suunnista Helsinkiin.
- Anonyymi
8 bar suonenjoki, kyllä löytyy
- Anonyymi
Iisvedelle paville. Kyllä lähtee
- Anonyymi
Teboil
- Anonyymi
MITÄÄÄÄ...
Onko kylälle saapunut uusi ihminen? Ja vielä ystäviä vailla. - Anonyymi
Tule minun luo odotan💜💓 se pystyssä👆
- Anonyymi
Tuu vehvilään. Odotan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625