Elikkäs tilanne on tämä: olen ihastunut kahteen luokkalaiseeni tyttöön joten mitä minun pitäisi tehdä kun kummatkin ovat todella mukavian ja nättejä.
Nyt olis pikku pulma
9
<50
Vastaukset
Katot vaa että kumpi ajan kulues tuntuu paremmalta. Ei siihe oikee muuta tapaa oo :/
- dsfsdfdsfds
Vonkaa molemmilta. Jos kumpikaan ei lämpene, niin ihastu sitten kahteen seuraavaan luokkalaiseesi. Toista tämä kunnes saat tyttöystävän. Jos oman luokan tytöt loppuu kesken, niin sitten siirry ihastumaan rinnakkaisluokkalaisiin. Jätä opettaja suosiolla väliin.
- PoikaMiesUros
Miten kannattaa lähestyä ku en oo oikee ikinä seurustellu ja mä en oo oikeen se luokan tyyppi joka hegailee joka päivä kaupungilla.
- Toimiiaina
PoikaMiesUros kirjoitti:
Miten kannattaa lähestyä ku en oo oikee ikinä seurustellu ja mä en oo oikeen se luokan tyyppi joka hegailee joka päivä kaupungilla.
Sitte kun ootte hiekkalaatikolla samaan aikaan, niin tee sille hieno hiekkalinna.
- likka.pohojanmaalta
Kutsu asiaa ongelmaksi sitten, kun olet ihastunut neljään..
Nimimerkillä kokemusta on..- PoikaMiesUros
Ongelma se on pieninkin ongelma
- Pläjh
No okei, paljos ikää ensinnäkin? Erilaiset keinot eri ikäsille katsos.
- jkjlkj
Kutsu asiaa ongelmaksi sitten, kun olet rakastunut kuuteen ja lisäksi ihastunut kahdeksaan. Ehkä yhdeksään, en oo ihan varma.
- PoikaMiesUros
Ikää olis vähän pääl 15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329