Bijilo vai Kotu?

Gagambia

Heissan,
Kokeneemmilta vinkkejä mistä alueelta kannattaisi hotelli ottaa? Onko Kotu vain turistikylä vai löytyykö sieltä useampaa ravintolatarjontaa? Onko rannoilla rantabaareja tai palveluita? Kuvia katsoessa näyttää rannat aika tyhjiltä eikä aurinkotuolejakaan paljoa ole.. Minne itse majoittuisit? Shoppailua siellä on kaiketi turha harrastaa, mutta tarkoitus olisi löytää rauhallinen rantahotelli missä olisi muitakin kuin hotellin palveluita lähellä.

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoo2oo

Olemme olleet toissa vuonna bijilossa ja tykkäsimme kovasti.hotelli siisti ja allas alueet mukavat. Aamupala oli monipuolisempi kuin cape pointissa jossa olimme edellis vuotena.henkilökunta tosi mukavaa ja ranta alueet siistiä ja pikku velmut apinat kävivät hotelli alueella monta kertaa päivässä.vieressä muita ruokapaikkoja joissa myös kävimme iltaisin syömässä.

• bakau

Kyllä itse valitsen kaikista kokemuksista yhä bakaun ja african villagen. Kaikki tarvittava ihan lähellä ja cape pointin ihanalle rannalle vain pieni kävelymatka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33