Olen miehelleni ostanut Suomesta siveysvöitä. Ei tahdo löytyä, kuin muovisia leluja ja höpönköpö metallisia. Olisko jostain ulkomailta, mutta ei tiedä linkkejä. Auttakaa epätoivoista Dommea
Mistä kunnollisia miesten siveysvöitä?
7
453
Vastaukset
Laita googleen hakusanaksi: BON4M Small Siveysvyö. Löytyy ainakin jysväskyläläisestä kaupasta.
Tuo on hintaansa nähden hyvä laite. Itsellä on ollut sellainen säännöllisessä käytössä yli vuoden Se on kyllä alunperin melko karkea sisältä, joten vaatii vaan hiomista ja kiilloittamista sisäpinnoilta. Omaani olen laittanut silikoniputken renkaan päälle, tekee käyttämisestä helpompaa, ei hierrä.- Tollasii
Kanstii vilhasta kans huuto.netistä. Tollanen löyty http://www.huuto.net/kohteet/miesten-siveysvyo-steel/387688603
Tiedä sit, millanen on. Mut hinta ei ole mikään ylisuuri.
Tai googlata chastitybelt for men
- lukittuna
Ensimmäiseksi siveysvyöksi cb6000 tai cb6000s on oikein hyvä. Jos haluaa parhaan mahdollisen, niin mature metal tekee niitä mittojen mukaan. Hinta on sen mukainen.
Siveysvyöt on hiukan myös yksilöllisiä ja niitä voi joutua etsimään ja kokeilemaan useampiakin. Kannattaa hommata metallinen missä on erikokoisia renkaita että saa sukituksen riittävän tiukaksi. BON4 sarjasta löytyy hyviä mahdollisuuksia ja CB-sarjastakin vaikka suurin osa niistä on muovisia härpäkkeitä.
- Domme46
Kiitos vastauksista. Haluan kuitenkin lisää. Joskus löysin saksalaisen siivun mutta hukkasin sen. Ollisi kiva löytää se. Ei muovisia. Orjani/mieheni särkee ne seisokissa. Onko metallisia cb-sarjaa?
Moi,
http://www.idealo.de/preisvergleich/Liste/40614553/keuschheitsguertel-kaufen.html
Tuossa olisi yksi ja myöskin
http://antishop.fi/fi/fetish-sm/siveysvyot.html?gclid=CLza8b7l7MkCFaLPcgodlA8Luw
Tuo Bon4M joko lyhyt tai pitkä malli ovat hyviä.- burni80
Ebaysta löytyy halvalla, tosin siinä on aina laaturiski. Itse ostin parilla kympillä metallisen, joka on täydellisen kokoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144