Toivottavasti tulevat arvokisalähetykset eivät ole tällaista leegoilua, mitä tuo Riku Salmisen studiotyöskentely edustaa. Niitä ei nimittäin jaksa sitten katsoa.
Kloppihan on pahempi sählääjä kuin Niki Juusela. Siinä varsinainen delta-kaksikko. YLE-jääkiekon tulevaisuus?
YLEn televisioinnit delta-aikaan
1
84
Vastaukset
- Antero.Karpalo
YLEllä on nyt käynyt myös pieni keskisuuri kämmi televisiointivalintojen suhteen: Ruotsi-Slovakia -puolivälierää ei näytetä. Vaikka siitä tulee välierävastus myöhemmän FIN-CAN -ottelun voittajalle ja kaikkea...
Muutenkin nyt olisi ollut paikka tarjota penkkiurheilukansalle oikein massiivisen hieno kiekkopaketti U20-kotikisojen tiimoilta näyttämällä perä perää kaikki tänään pelattavat neljä puolivälieräottelua pitkänä suorana lähetyksenä, mahd. päällekkäisyyksiä tarvittaessa koosteilla tukien. Taatusti on viihdyttävää ja kiihkeää jääkiekkoviihdettä luvassa joka ainoassa matsissa.
Miksi tärkeää ja kiinnostavaa puolivälierää ei näytetä, ja sen sijaan jotain paljon merkityksettömämpiä alkulohkopelejä on näytetty?
Tällaisiin asioihin toivoisi tarkkuutta. Juuselat ja Salmisetkin jotenkin kestää, jos ei muuten niin kertomalla itse kovaan ääneen nykyaksentilla huonoja vitsejä lähetyksen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635