Minulla ja vaimollani on 4 lasta. Ajattelin ruveta sijaisvanhemmaksi jollekin hylätylle juopon, tms. lapselle. Tienaan helposti 7te kuussa. Itse kun olen ikuinen työtön, niin saisin ainakin rahaa. Vaimoni lääkäri tienaa 30te kuussa. Itse olen pitkäaikaistyötön, vaikka olen ollut paperitehtaalla hyvissä vuorohommissa (60te vuosi)Finnairille haen pilotiksi, pääsen tai en, niin tienaan ainakin sijaisvanhemmuudella aikas hyvin. Toki haen pilotiksi mannertenvälisille, sillä kapteenin palkka niissä hommissa 300te tai enemmänkin.
Rupean sijaisvanhemmaksi
5
113
Vastaukset
- hfjdkslkdjfhdks
Raisiossa varmaan asutte ja adidas-takkeja ostelette myös!
- eikäeikä
Tuollaisella asenteella et ainakaan pääse mihinkään.
- 141
Feikkiä. Asenne täysin pielessä, vaikka olisi pilanteko mielessä heitetty.
Kannattaisi miettiä, mitä tekee ja ajattelee. Älä anna itseäsi pahan palvelukseen.
Aikuisuuteen kuuluu vastuu. Itsestä ja muista.- ilmanviranomaisten
mielivaltaa; valehtelua, lasten vieraannuttamista ja perätöntä
lausumaa tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..
- Kylläsekannattaa
Kannattaa http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1194839728236/artikkeli/auerin sijaisperhe saa 3000 euroa lapsesta - mita porissa maksetaan .html
Ottakaa sijaislapsia, niistä saa 3000 €/ lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667