Lähettääkö Markku Korpinen herjapostia myös sinne Lieksaan? Tämä nykyään Tallinnassa asuva Korpinen on sottaillut joitakin Suomi24 palstoja ennenkin( Oulu, Kajaani) ja on hieman häilyvä tyyppi. Ilmoittaa FB-profiilissa olevansa Oulun läänistä ja siellä Vimpelistä. Minun ymmärtääkseni Vimpeli on Etelä-Pohjanmaalla. Voin tietysti olla väärässä ja Markku Korpinen oikeassa. Niinhän ne Markut yleensä tuppaavat olemaan asuivat sitten ihan missä vaan.
Lähettääkö hän herjapostia
22
128
Vastaukset
- haulihattu
Aloittaja on hyvä ja menee Lieksan keskustasta n. 30 km itään. Siitä alkaa Venäjä. Venäjällä on joitakin hyviä tapoja joita sinun kannattaa kokeilla. Tässä yksi Kuhmon suunnalla suosittu seuraleikki sopii sinulle oikein hyvin. Anna mennä äläkä viivyttele.
https://www.youtube.com/watch?v=SC7GGrUdJUI Asun Lieksassa ja näette minut rekistöröitynä omalla nimellä tunnen myöskin Lieksan suntiot jo luottamustehtäväni kautta joten en pidä tuota nimimerkkiä luotettavana.
Selvää on että tietoisesti en ketään ihmistä lähde herjaamaan vaan puhumaan asioista ja olen pitkän aikaa ollut vaiti kirjoittamisesta.
On kuitenkin selvää,että kirjoitukset joissa on minusta erilaisia väittämiä menee tutkimukseen toivottavasti
Olisi nyt vältettävä noita aloituksia nimeäni mainiten MKMarkku Korpinen Lieksasta tuntee myöskin aika hyvin Suomen kartan ja että Vimpeli on lähellä synnyinseutuani minulla on myös kaikkien Markku Korpisten osoitetiedot hyvin saatavissa tarkistusta varten.Kuitenkin selvää on,että tuolla nimellä minulle ei ole tullut viestejä ja IP osoitteet on tiedossani MK
- puulla.päähän.lyöty
markkukorpinen kirjoitti:
Markku Korpinen Lieksasta tuntee myöskin aika hyvin Suomen kartan ja että Vimpeli on lähellä synnyinseutuani minulla on myös kaikkien Markku Korpisten osoitetiedot hyvin saatavissa tarkistusta varten.Kuitenkin selvää on,että tuolla nimellä minulle ei ole tullut viestejä ja IP osoitteet on tiedossani MK
"Kuitenkin selvää on,että tuolla nimellä minulle ei ole tullut viestejä ja IP osoitteet on tiedossani"
Johan on sekavaa settiä. Ensin todetaan että ko. henkilöltä ei ole tullut viestiä ja kuitenkin on IP-osoitteet tiedossa. Vaikeasti hahmotettava ristiriitaisuus.
Voiko joku selittää? puulla.päähän.lyöty kirjoitti:
"Kuitenkin selvää on,että tuolla nimellä minulle ei ole tullut viestejä ja IP osoitteet on tiedossani"
Johan on sekavaa settiä. Ensin todetaan että ko. henkilöltä ei ole tullut viestiä ja kuitenkin on IP-osoitteet tiedossa. Vaikeasti hahmotettava ristiriitaisuus.
Voiko joku selittää?selvää on että minulle tulleiden törkyviestien IP osoitteet on selvillä ja ne menee mahdolliseen tutkimukseen.Toiseksi täällä on väännetty nimeäni ja myöskin kirjoitettu tekstiä nimelläni jota henkilö tunnustaa olevan nimimerkin selvää on että kyseessä on mielestäni haitanteko koska olen nimeni rekistöröinyt palvelimelle
Minuun on kohdistettu perättömiä väitteitä jotka on sitemmin poistettu joitakin myöskin on lähetetty viestiä jopa tunnettujen henkilöiden nimillä joilla ei ole tekemistä kyseisten viestien kanssa jopa kansanedustajan nimellä MK- Sinkomies
Ja SINKOMIEHENÄ et sitten ole koskaan kirjoitellut vai kuis Markku hyvä.
Sinkomies kirjoitti:
Ja SINKOMIEHENÄ et sitten ole koskaan kirjoitellut vai kuis Markku hyvä.
Ainakin joku toinen henkilö käyttää sitä kuten kysyjä nyt MK
Ainakin joku toinen henkilö käyttää sitä kuten kysyjä nyt MK
Pitäisikö minun sitten kirjoittaa nimimerkillä vaikka "villenium"? jos minun nimeäni voidaan käyttää ja vääristellä
- lieksanmarkkukunnollinen
ei ole kyse lieksan markusta vaan aivan toisesta joka on feikki
- sairasta.vainoamista
Törkeää lieksalaisen Markku K vainoamista. Lieksa palstalla, joten lieksalaista henkilöä tarkoitetaan, sitä on turha muuksi vääntää.
Toivottavasti Poliisi puuttuu asiaan sillä tämä ihmisten solvaaminen on kestänyt jo liian kauan.Naama kuvalla varustetttu nimimerkki kaimani häiriköi toisella törkypalstalla "vastakohtia" ja haluaa todella jatkuvasti levittää pahansuoppaisuutta ,joten on nyt viranomaisten mielestäni (kuten monet ovat havainneet )puuttua tuollaiseen toimintaan MK
- Markku.kielinero
Naama kuvalla varustetttu nimimerkki kaimani häiriköi toisella törkypalstalla "vastakohtia" ja haluaa todella jatkuvasti levittää pahansuoppaisuutta ,joten on nyt viranomaisten mielestäni (kuten monet ovat havainneet )puuttua tuollaiseen toimintaan MK
Naamakuvalla on yhdys sana.
- Pimulle
Markku.kielinero kirjoitti:
Naamakuvalla on yhdys sana.
Naamaruvella
Tänään julistettiin Turussa meille kaikille kuuluva Joulurauha .Tuttava kapellimestari johti kuoroa ja orkesteria .
Hyvää joulua Teille toivottaa oikea Lieksalainen Markku Korpinen jolla on jo ikää ja kokemusta elämästä joka ei lähettele asiattomuuksia ihmisille.Kyseessä on ilkivalta- sirppi.ja.vasara
Tänään julistettiin Turussa meille kaikille kuuluva Joulurauha .Tuttava kapellimestari johti kuoroa ja orkesteria .
Hyvää joulua Teille toivottaa oikea Lieksalainen Markku Korpinen jolla on jo ikää ja kokemusta elämästä joka ei lähettele asiattomuuksia ihmisille.Kyseessä on ilkivaltaTarkoitatko, että kyseessä on ilkivalta kun et lähettele asiattomuuksia ihmisille?
On jouluyö,sen hiljaisuutta kuuntelen ja sanaton on sydämeni kieli
On jouluyö ja lumihuntuun on pukeutunut maa
kuin yhtä puhdas itse olla voisin.se ajatukset joulun tuntuun virittymään saa kuin harras sävel sisälläni soisi näin sydämeeni joulun teen.
Toivottavasti joulun sanoma saa Teitä jokaista koskettaa MKEli identtiteettini on kaapattu näillä sivustoilla esiintyy ja muualla henkilö nimelläni MK
Nyt.
Kyllä täytyy aidosti saada, aitoa tunnelmaa.
Onttojen perusteluiden puolet ovat Markkua vastaan hajuja vain.
Niitä kutsutaan joskus, ilmavaivoiksi.
Tahto ymmärtää asioiden oikeaa puolta rehellisesti, on tosi vaikeaa.
Vedin viikon, liian hitaan, mutta lähdin kuitenkin sanomaan Teille aamuun upeaan.
Voi vittu kun vituttaa tyhjäpäiset elämän rasittajat.
Aito Markku on oikeassa. Rakkikoirakusipäitä täällä riittää.
Rekisteröin tämän nimimerkkini siksi, että nastamuumio oli jo varattu ;)
Kestoja ja huumoria kaikille. Kaikenkestävä;) Ja joulunjatkoja rauhallisuuden kanssa.
Ikänörti kyllä todistaa tarpeen vaatiesssa, mitä on tapahtunut!! Ja vaikka mitä.- Minä.joka.uskallan
No,
Tuosta ei saa seuraavaan virsikirjaankaan ehkä aihetta. Ilmeisesti on ikänörtillä hakemus ajatuksilleen uudistuvaan bibliaan, joka muuten tuli 1642 vuonna suuremman ajatuksen tuotteena. Nykyisin varmaan 1930 luvulla korjattu painosta jotenkin.
Some on kaikkien höpöttäjien ja ajatustenjauhajien aivoventtiili; päästää turhat aivopierut toisten ymmärtämättömien luettavaksi, tänne.
Ja todennäköisesti minäkin kuulun samaan joukkoon.
Kyllähän tässä melkein mielensä pahoittaa; paino sanalla melkein.
Minä en pahoita, enkä tohdi toivoa teidänkään mitään pahoittavan.
Varsinkin mielen on oltava, oikeamielinen, reipas, ryhti, rehellinen ja auvoinen, seesteinen myös, että ei kunniattomasti ilman arvostusta elo lipsahtaisi mullan alle.
Pyyteetön vilpittömyys ilman uhoa meinas unhoittua, Anteeksi.Virsi 299 Ei mikään niin voi virvoittaa
On ainut neuvo huonolle ,on ainut turva heikolle ,ja ainut meillä puollustus,Jeesuksen esirukous
En lepoa mä löytänyt,en muustaa mistään tyyntynyt,ennenkuin löysin aartehen,ystävän Herran Jeesuksen.
Tänään muistamme tuota suurta Herraa ja meille on julistettu myös Joulurauha
- Komppaava
Joulurauha jatkukoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134