Eli mul(minä=poika) on ei nyt ihan kainaloon asti mut pitkät hiukset jotka o luonnon kiharaiset et sopiiks ne nyt tälläsel pojal
Sopiiko mul
7
<50
Vastaukset
No anna mennä vaa! Mullaki on tavallist pidemmät hiukset ja ne on selväst hienommat ku mikää massa ananas tms.
- Väsyttää_
No kerroippa paljo itestäs :D En tiiä sopiiko sulle mut piä ihmees jos sä niistä tykkäät. Joillekki ainaki sopii pitkät hiukset
- Pitkäthiukset
On nää kyl aika seksikkäät hiukset mut mietin vaa et pitääkö muut
- Pitkäthiukset
Ja jos haluu tietää vähän tarkemmin nii neo vähän pidemät ku nää mitä täs li.kis näkyy: https://www.google.fi/search?q=tate&client=ms-android-huawei&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiAx52J0OvJAhUB_SwKHQmgDqgQ_AUICCgB#tbm=isch&q=tate american horror story
- Spookybutler
En tiedä muuta ulkonäöstäs, mutta ite tykkään tosi paljon pitkähiuksisista pojista! :)
- Pitkäthiukset
Oon tällänen perus pulliainen mut on myl aika machot viikset
- ei__
ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339