Älkää ihmeessä ostako mitään netanttilasta. He tekevät tilauksen, mutta eivät laita tuotteita tulemaan tai tilausta eteenpäin. Nyt joulun alla firma on ihan sekaisin. Puhelimeen ei vastata, viestilaatikot täynnä, chat pois päältä. Ilmeisesti konkka kulman takana. Varokaa!
Vältä Anttilan nettikauppaa
3
249
Vastaukset
- Raimohayrinen
Joo, todettu on. Mun tilaus hävisi bittitaivaaseen ja oli et EVVK. Surkea lafka.
- Jupux
Anttilalla ei tunnu takuu toimivan, sillä olen odottanut liki 2kk valaisimesta puuttuneita osia. Olen yrittänyt saada yhteyttä soittamalla mutta en ole saanut kuin puhelin laskun aikaan. Asiakas palvelu verkossa ei vastaa.
- Ei-enää-töissäAnt
En voi olla kuin Anttila-vastainen. KESKO oli tässä aiemmin omistajana ja kohteli aika huonosti mm. Anttilan tietohallinnon väkeä. Järjestelmät uusittiin ja niissä on varmaan vieläkin paljon virheitä. Sitä saavat, mitä tilaavat. Vanhoista tietojärjestelmistä oli aika hyvin jo virheet korjattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890