Moro !
En löytänyt kunnollista lappoamisohjetta mistään, on se kumma. Tossa valmistui juuri pöntöllinrn punaviiniglögiä ( tuli muuten todella hyvää, parempaa kuin Alkon ), mutten millään saa lapotuksi sitä.
Mä san sitä kerralla tulemaan maksimissaan desilitran kerralla, harvoin sitäkään, ja sit pitää jo taas imaista letkusta. Liian työlästä :(
Viinipönttö on pyykkikoneen päällä, itse paljon alempana imen letkun täyteen niin että saa siitä itsekin pari huikkaa, ja annan valua lattialla olevaan tyhjään astiaan. Lappo on täysin ehjä ja uusi.
Missä vika ? Miksen saa sitä valumaan kuin hanasta ?
viinin lappoaminen - ongelma
aivopesusienestaja
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645