Kannattaisiko harkita kanin ottoa lemmikiksi?

Mietin.vain

Moi! Olen jo piiitkän aikaa halunnut jotain pientä, sisätiloissa pidettävää lemmikkiä. Ongelmani noissa söpöissä pienissä gerbiileissä, hiirissä, marsuissa yms. on ollut, että olen niin kovin eläinrakas. Kuulostaa ehkä todella typerältä, mutta niin se vain on. En pystyisi koskemaan tai kantamaan kuollutta, minulle rakasta hiirieläintä, sillä minua niin karmaisee ajatus. En ymmärrä itsekkään itseäni kunnolla... Muut luulevat että pelkään hämähäkkejä, mutta en vain voi koskea niihin, pelätessäni että tapan ne vahingossa. Mutta jostain syystä luulen, että kanin kohdalla kestäisin paremmin. En odota että kukaan ymmärtäisi... Kaikki joilla on niin pienet luut, niin pieni elämä, kuin hiirieläimillä ja pienemmillä niistä, en vain pysty. Kani on jo isompi ja siksi en ehkä ihan pelkää, että rikon sen käsiini. :D Niin, kannattaisiko minun hankkia kani? Asun maalla omakotitalossa ja meillä on navetta ja siksi paaaaaljon heinää! Olen myös aika lailla lapsi vielä mutta hiukan toisella kymmenellä. Olen harkinnut että kunhan olen vähän isompi niin sitten! Mutta niin. Kani? Vai onko jotain muita joita ehdotatte. Saatte sanoa ja kysyä mitä vain tähän liittyen. Kiitos jos vastaatte. :)

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenoischinchu

Kani on toki isoimmasta päästä, mutta ei se tarkoita ettei sekään koskaan kuolisi, se elää sen verran kun elää, ei sen pitempää kuin marsut yms. Siksi suosittelen sulle chinchillaa, se voi elää jopa 20 vuotiaaksi hyvässä hoidossa ja on "kestävä" . Itelläni on ja siis voi hyppiä korkealle ja korkealta alas loukkaamatta itseään. Meillä on tipahtanut yläkerrasta alakertaan ja ei käynyt mitään. Tietty, onhan se vähän tylsä sen puoleen että ruokalista on aika lyhyt eikä ulos saa viiä. Lueppa vähän niistä, luulen että pitäisit :) terv, 15v tyttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60