hei! Olen 16 vuotias iloinen tyttö helsingistä. Tahtoisin lastenhoitajan paikkaa mukavasta perheestä. Minulla on kokemusta lapsista,sillä perheessäni on monia nuoria lapsia ja teinejä. Nuoresta iästäni huolimatta minulla on työkokemusta. Teen töitä helsingin nuorisoasian keskukselle. Opetan tanssia tällähetkellä 10-15 vuotialle,joten tiedän kuinka heitä kanssa tulisi olla. Opiskelen ammattikoulussa ravintola-alalla,valmistun tarjoilijaksi. Olen helposti lähestyttävä ja positiivinen. Pitkähermoinen ja innokas tekemään.
Olisin erittäin kiitollinen jos ottaisit yhteyttä tarvittaessa :)
- Julia Ollikainen
0451895930
TARVITSETKO LASTENHOITAJAA?
6
103
Vastaukset
- JULIAOLLIKAINEN
lisäksi haluaisin sanoa, että voin myös tehdä työn ohella kotitöitä, kaupassa käyntiä, lemmikkien ulkoilutusta jne :)
- muka-JULIAOLLIKAINEN
Haluaisin myös sanoa, että kirjoitan toisen ihmisen nimellä, mikä on laitonta.
- JULIAOLLIKAINEN
kukaan ei kirjota kenenkää nimellä. Oon ite kirjottanu noi kaks kommenttia.
0451895930, kysy vaikka :) - muka-JULIAOLLIKAINEN
JULIAOLLIKAINEN kirjoitti:
kukaan ei kirjota kenenkää nimellä. Oon ite kirjottanu noi kaks kommenttia.
0451895930, kysy vaikka :)Onkohan näin. Kelasin vaan, että kuka laittaa nimensä ja numeronsa nettiin... meinaan tohon numeroon soittaa varmaan joka toinen kiimainen ukko. Mutta jos oot oikeesti sä, onnea työnhaulle!
- Kysy-mys
Saattaisin tarvita. Saako suhun yhteyden muuten, kuin puhelimitse?
- juliaollikainen
Sähköposti: julia.ollikainen@hotmail.com
Facebook: julia ollikainen
viestiä vai laittaa puhelin numeroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499