Heteromies Tampereella haluaa kokeilla suihinottoa

Magne

Olen siis mielestäni ainakin hetero mutta nyt uuden vuoden kunniaksi haluaisin kokeilla miltä tuntuu ottaa toiselta mieheltä suihin ja nielaista lasti.

Jos olet testattu ja puhdas alle 180cm ja 80kg mies ja haluat ilmaisen suihinoton ja antaa saman vastapalvelukseksi niin ota yhteyttä

18

912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfd34324

Vai että hetero :)

• halukasbimies

Moro Magne

Jokos olet seuraa löytänyt?
      Täällä olis 40-v., normivartaloinen ja siisti, perheellinen ja naisen kanssa aviossa oleva miehekäs suomalainen mies, joka haluaisi samaa kuin sinä... Maistaa miehen kovana seisovaa elintä ja tuntea miten se sykkisi suussani kun laukeaisit... Ja katsella kuinka teet saman mulle.
      Olen kokematon mutta halukas ja jos molemmat tykkää niin voitais vaikka nähdä jatkossakin mahkujen mukaan..?

• 321456

Mistä päin Suomee oot?

• halukasbimies
        321456 kirjoitti:

Mistä päin Suomee oot?

Tampereen seudulla, entä sä..?

• 321456
        halukasbimies kirjoitti:

Tampereen seudulla, entä sä..?

Oon P-savosta..

• 321456 kirjoitti:

Oon P-savosta..

Niin minäkin olen ja samat ajatukset kuin ketjun aloittajalla - miten olisi p-savon mies?

• 321456
        Juho42 kirjoitti:

Niin minäkin olen ja samat ajatukset kuin ketjun aloittajalla - miten olisi p-savon mies?

No mikäpä ettei?

• Anonyymi
        321456 kirjoitti:

Mistä päin Suomee oot?

Hevon persreijässä asun

• Anonyymi
        Juho42 kirjoitti:

Ei mitenkään sekasikiö

• olet.hinari

Olet kylläkin hintti, et hetero.
      Vaikka sinulla olisi kulissivaimo, ei se sinusta heteroa tee.

• seksieioletabu

Minullakin oli aikoinaan fantasiana päästä maistamaan miehen mittaa ja toteutinkin sen ensimmäistä kertaa ollessani 18-vuotias. Ensimmäinen kerta tuntui jälkikäteen todella vastenmieliseltä, mutta pari kertaa saatuani miestä pääsin yli tästä tunnelmasta ja nykyään aina silloin tällöin nautin toisen miehen tyydyttämisestä.

• man__man

perjaitaina 22.1.2016 klo 16-17 unisex tampere ,saat mistä uneksit.

• Anonyymi

Eli kukkakaali mulukkua ei kiitos

• Anonyymi

Mielelläni kokeilisin tätäkin. Monesti haaveillut samasta. Olen myös Tampereelta

• Anonyymi

Minkä ikäinen ja kokoinen?
        Täällä toinen haaveilija Mansesta!
        Runkkausta ja molemminpuolin suihin, ehkä muutakin jos molempia kiinnostaisi...
        Sähköpostilla lisää?

• Anonyymi

Täällä olis yks mies jolla olis vähän samanlaisia haluja. Ja meen mittoihin. Laita jotain yhteystietoja..

• Anonyymi

Sellaisestakin olen haaveillut, että voisi runkata yhdessä toisen miehen kanssa. Ei siis kosketella, vaan katsella samalla kun itse runkkaa

• Monella vain haaveillun asteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe