Heteromies Tampereella haluaa kokeilla suihinottoa

Magne

Olen siis mielestäni ainakin hetero mutta nyt uuden vuoden kunniaksi haluaisin kokeilla miltä tuntuu ottaa toiselta mieheltä suihin ja nielaista lasti.

Jos olet testattu ja puhdas alle 180cm ja 80kg mies ja haluat ilmaisen suihinoton ja antaa saman vastapalvelukseksi niin ota yhteyttä

18

913

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfd34324

Vai että hetero :)

• halukasbimies

Moro Magne

Jokos olet seuraa löytänyt?
      Täällä olis 40-v., normivartaloinen ja siisti, perheellinen ja naisen kanssa aviossa oleva miehekäs suomalainen mies, joka haluaisi samaa kuin sinä... Maistaa miehen kovana seisovaa elintä ja tuntea miten se sykkisi suussani kun laukeaisit... Ja katsella kuinka teet saman mulle.
      Olen kokematon mutta halukas ja jos molemmat tykkää niin voitais vaikka nähdä jatkossakin mahkujen mukaan..?

• 321456

Mistä päin Suomee oot?

• halukasbimies
        321456 kirjoitti:

Mistä päin Suomee oot?

Tampereen seudulla, entä sä..?

• 321456
        halukasbimies kirjoitti:

Tampereen seudulla, entä sä..?

Oon P-savosta..

• 321456 kirjoitti:

Oon P-savosta..

Niin minäkin olen ja samat ajatukset kuin ketjun aloittajalla - miten olisi p-savon mies?

• 321456
        Juho42 kirjoitti:

Niin minäkin olen ja samat ajatukset kuin ketjun aloittajalla - miten olisi p-savon mies?

No mikäpä ettei?

• Anonyymi
        321456 kirjoitti:

Mistä päin Suomee oot?

Hevon persreijässä asun

• Anonyymi
        Juho42 kirjoitti:

Ei mitenkään sekasikiö

• olet.hinari

Olet kylläkin hintti, et hetero.
      Vaikka sinulla olisi kulissivaimo, ei se sinusta heteroa tee.

• seksieioletabu

Minullakin oli aikoinaan fantasiana päästä maistamaan miehen mittaa ja toteutinkin sen ensimmäistä kertaa ollessani 18-vuotias. Ensimmäinen kerta tuntui jälkikäteen todella vastenmieliseltä, mutta pari kertaa saatuani miestä pääsin yli tästä tunnelmasta ja nykyään aina silloin tällöin nautin toisen miehen tyydyttämisestä.

• man__man

perjaitaina 22.1.2016 klo 16-17 unisex tampere ,saat mistä uneksit.

• Anonyymi

Eli kukkakaali mulukkua ei kiitos

• Anonyymi

Mielelläni kokeilisin tätäkin. Monesti haaveillut samasta. Olen myös Tampereelta

• Anonyymi

Minkä ikäinen ja kokoinen?
        Täällä toinen haaveilija Mansesta!
        Runkkausta ja molemminpuolin suihin, ehkä muutakin jos molempia kiinnostaisi...
        Sähköpostilla lisää?

• Anonyymi

Täällä olis yks mies jolla olis vähän samanlaisia haluja. Ja meen mittoihin. Laita jotain yhteystietoja..

• Anonyymi

Sellaisestakin olen haaveillut, että voisi runkata yhdessä toisen miehen kanssa. Ei siis kosketella, vaan katsella samalla kun itse runkkaa

• Monella vain haaveillun asteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87