Minä kävin syyskuussa 2014 haastattelussa, kun olin vastannut ensin puhelimella, miten haluaisin lomiani viettää. Sitten sain puhelinsoiton, että olen voittanut lomaviikon tässä yrityksessä ja kävin kuuntelemassa myyntipuheen osakkeen ostosta, en kuitenkaan ostanut. Voittolomaviikko oli voimassa 2015 v loppuun.
Nyt olen yrittänyt saada käyttää tuo voittolomaviikkoni, aina on vastattu, ettei ole vapaita kohteita. Mulle kerrottiin, että voittoloman voi viettää vain sitten, jos heillä on jäänyt käyttämättä joku kohde. Pyyntö piti tehdä 6vko ennen toivottua loma-aikaa.
Nyt ei ole vastattu enää s-posteihin ja puhelinnumerot ei ole käytössä.
Kuopiossa kävin paikan päällä, siellä on putkiremontti ja ovessa puhelinnumerot joihin ei ole yhteyttä.
Suomen laatulomakiinteistöt Oy
colden
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670