Anneli Auer saa 200.000 - 300.000 euroa

Onhan_se_ihan

hyvä tili kymmenen vuoden epätietoisuudesta.

Anneli itse tietää, tappoiko hän aviomiehensä vai ei.

Onhan yhteiskunnalla toki varaa elättää yksi Anneli kun kerran esimerkiksi tanskalaiset, ruotsalaiset ja englantilaisetkin elättävät kuninkaallisiaan.

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppijakaikki

Ne anuli korvaukset on pienii veratuna mitä matut tulee maksamaan.Olisiko niin että syytäjä oli täysin epäpätevä kun ei älynnyt viheltää peiä poikki ajoissa.

• järjenköyhyys

Toivottavasti eivät avaa uudelleen RUANDA oikeudenkäyntiä, se maksoi jo ensimäisellä kerralla mahdottomia meille veronmaksajille.... tuskin saatiin mitään takaisin syytetyltä ja nyt vielä elätetään se vankilaan. Tuotapikaa se vapautuu rikastuttamaan suomalaista yhteiskuntaa :)

• Rakaaas

Missä olet Anneli,tulen pitämään seuraa sulle,en ole poliisi.

• Anneli_Auer_on

ainoa Suomen kuninkaallinen.

Ruotsalaisetkin ylläpitävät kuninkaallista perhettä. Kyllähän me suomalaiset jaksamme elättää yhden Annelin. Ei hä enää ole aivan nuori ja nätti, mutta kuitenkaan hänellä ei ole niin iso leuka kuin Ruotsin kruununprinsessalla. Ja pystyihän Anneli minuhameellaan hurmaamaan komeita porilaisia poliisiupseereita sekä jakoi vittuaan poliisille, joka sitä nai täydellä palkalla.

Annelille täytyy ehdottomasti järjestää kutsu linnan juhliin. Tien vaikka Sauli vaihtaisi Jennyn Anneliin.

• EinoK

Se on nyt Anneli Auerilla tilipäivä.
      500000€?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33