Jos on kirjautunut johonkin toiseen Suomi24-palveluun ja selaimen toisessa välilehdessä vanha POSTI-istunto. Kun tuonne POSTI-välilehdelle palaa, osoitteessa https://posti2.suomi24.fi/appsuite/ alkaa vain pallukat liikkumaan keskellä ruutua, se jatkuu, ja jatkuu, ja jatkuu loputtomiin. POSTI ei toimi ennenkuin kirjautuu Somi24:sta ulos vaikkapa Keskustelusivulta
Tilanne alkoi kun sössitte kirjautumisen muistamisen täysin. Taisi unohtua kuviosta POSTI KOKONAAN!!!!!
POSTI ei toimi lainkaan
14
667
Vastaukset
- Voihan.___tu
Asiasta täällä kirjotettu aikasemminkin. Ylläpito ei vaan tätä palstaa lue saati korjaa ilmoitettuja vikoja. Kirjautumisen muistaminen meni vituroilleen.
- kunhan.mainokset.pyörisi
Yhä korjaamatta!
- Postipaten.postitoimisto
Suomi24 Posti toimii VAIN oikealla sähköpostiohjelmalla, ihan mikä tahansa kelpaa joka tukee IMAP-protokollaa.
Asetukset löytyy: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset
Selainversio ei toimi, eikä tule toimimaan koskaan!!!!!!! - JHJHJHJHJHHJHJJHJJHJH
Yhä, siis monen kuukauden odottelun jälkeennkään ei asiaa ole korjattu. MIKSI??
- Se-toimii-aina
Toimii kuin enkeli. Minulla Gmail.
- thunderbird.rules
Toimii tämä Suoli24:n postikin mutta vain oikealla sähköpostiohjelmalla kuten Thunderbird. Lataa se:
https://www.mozilla.org/fi/thunderbird/ - Ei-ongelmia
thunderbird.rules kirjoitti:
Toimii tämä Suoli24:n postikin mutta vain oikealla sähköpostiohjelmalla kuten Thunderbird. Lataa se:
https://www.mozilla.org/fi/thunderbird/Jo on sullakin ongelmia. Pitää oikein sähköpostille olla oma ohjelma. Käyttäisit Gmailia ja ongelmia ei ole.
- oikea.ohjelma.ei.ongelma
Ei-ongelmia kirjoitti:
Jo on sullakin ongelmia. Pitää oikein sähköpostille olla oma ohjelma. Käyttäisit Gmailia ja ongelmia ei ole.
Ainakin minä käytän Gmailiakin oikealla sähköpostiohjelmalla, juurikin Thurderbirdiä. Selaimet on raskaita ja epävakaita. Suosittelen sinunkin asentavan.
- thunderbird.rules
Ei-ongelmia kirjoitti:
Jo on sullakin ongelmia. Pitää oikein sähköpostille olla oma ohjelma. Käyttäisit Gmailia ja ongelmia ei ole.
Jos käytät selainta, et voi postejasi lukea muutoinkuin online. Sähköpostiohjelmalla saat posteistasi kopiot koneelle ja voit niitä lukea vaikka et netissä olekaan ja myös haut posteista ovat nopeampia.
- Ihmettelevä_postaaja
Miksi jatkuvasti postiin kirjautuessa tulee teksti ruudulle, että siirry tästä postiin?? Miksi ei voi avautua kirjautumisen jälkeen suoraan vaan pitää tuollaista vielä klikata. Puhelimella kun yrittää mennä postiin, niin tuota tekstiä ei näy ollenkaan ja ei sitten pääsekään koko postiin. Useammalla laitteella kokeillut, joten ei voi olla vika minun laitteissani.
Eihän sinne edes pääse??ei näytä edes ylläpitoa asia kiinnostavan.
Taas näyttää siltä että tämä viikonloppu menee korjausta odotellessa- eiongelmianyt
Kyllä minulla ainakin toimii. Onko vika omissa laitteissasi?
- joonpeskule
Toimiihan se sitten, kun saa näkyviin tämän tekstin "Siirry postiin tästä" ja tosiaankaan ei ole laitteissa vikaa, kun tulee useammalla eri laitteella samanlaisesti.
- käyttäjätär
joonpeskule kirjoitti:
Toimiihan se sitten, kun saa näkyviin tämän tekstin "Siirry postiin tästä" ja tosiaankaan ei ole laitteissa vikaa, kun tulee useammalla eri laitteella samanlaisesti.
Minun puhelimessani ei tarvitse tulla tuota tekstiä. Cromella pääsen postin sivuille. Tietokoneella pitää klikata tuota tekstiä ennenkuin aukeaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864