Moicca taac retrorakastajat ja kyltymätömät connit

onelinenmees

Itse en ole henkilökohtaisesti saanut koskaan orgasmia maksetun naisen kanssa, muutaman kerran olen yrittänyt. Haluan naisen haluavan itsestäni jotain muuta kun rahaa. Sellaisiakin naisia on pojat piisannu. Onpa Pattiksellakin muutaman kerran tyttö halunnut mennä kanssani jopa naimisiin, vaikka ei ole edes kunnolla tuntenut minua.

12

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThaimaaeiTolloille

Toope...täytit juuri kaikki amatööri-seksituristin merkit! Kannattaa jäädä ihan kotiin jos noin toopena matkustelet, "halunnut mennä kanssani jopa naimisiin" HAHAAA :D :D

• onelinenmees

Ovat, ja halukkaita on ollut useita.

• paskaakaikki

Haluaako kukaan nainen muuta kuin rahaa ja tavaroita?

Olen ollut pari kertaa naimisissa ja huomannut avioseksin muuttuvan vaimolla alun intohimosta aviovelvollisuuden pakkopullaksi, ennen pitkää mies saa vain vastalahjaksi jostain. Enkö ole ainoa, kaikki kaverit sanoo samoin. Naisille seksi on aina pelkkä vaihdon väline myös avioliitossa.

Itse en enää koskaan mene naimisiin, koska en halua kokea sitä petosta. Maksulliset naiset ovat parempia ja myös rehellisempiä kuin ns ilmaiset.

• luuseriolet

Mikä sulla on mennyt pieleen elämässä kun et pysty mihinkään?

Juonut liikaa koko ikäsi ja ne naiset joita olet saanut kriittiseen vaiheeseen, ovat vain nauraneet kahden sentin ryppyiselle munallesi ison paskamahan pomujen alla ja vetäneet vaatteet takaisin päällensä.

Katkeruus on paha asia.

• totuusasiaan
        luuseriolet kirjoitti:

Mikä sulla on mennyt pieleen elämässä kun et pysty mihinkään?

Juonut liikaa koko ikäsi ja ne naiset joita olet saanut kriittiseen vaiheeseen, ovat vain nauraneet kahden sentin ryppyiselle munallesi ison paskamahan pomujen alla ja vetäneet vaatteet takaisin päällensä.

Katkeruus on paha asia.

Niin varmaan. Mutta ongelma on äärimmäisen yleinen, kokeile hakea Googlesta vaimo kiristää seksillä, vaimo pihtaa, tai vaimo antaa säälistä etc löydät tuhansia keskusteluja. Naisille seksi on aina vaihdon väline, jota aletaan pihtailemaan.

En usko että se miehestä on kiinni, koska sama tapahtuu lähes kaikille miehille.

Kyllä kunnon maksullinen nainen on rehellisempi kun antaa reilun vaihtokaupan hengessä. Moni ns kunnollinen nainen on täysin kohtuuton ja julma kiduttaja pihtaamisellaan ja kiristämisellään.

• Minä yritän (toistaiseksi onnistunut) pysyä uskollisena naisystävälleni. Naiselle se merkitsee pajon.

Myös miehen itsetunto kohoaa, kun ei tarvitse hyppiä joka paikassa.

• IsoJari

Yleensä normaali nainen kyllä pitää tuota uskollisuutta parisuhteessa itsestään selvänä. Harvemman muuten normaalin miehen itsetunto laskee siitä, että vieraat naiset tarjoutuvat koko ajan seksipartneriksi? Joten en ymmärrä pointtiasi. Kokematon taidat olla?

• IsoJari

Vai oletko 2vkoa vuodessa Pattayalla viettävä aikuinen poikamies. Joka on pystynyt olemaan uskollinen sille Pattayan tyttöystävälle ( toistaiseksi)? Tiedän muutamia kaltaisiasi urheita adoniksia, ovat kanssa sitkeästi uskollisia pattiksen friiduille. Asiaa yleensä helpottaa se, että näillä kaverella ei hirveästi ole kysyntää Suomen naismarkkinoilla. Pienenä suojakilpenä ystäville toimii tuo aate uskollisuudesta patilan friidua kohtaan. Yleensä se kuitenkin on niin, että vaikka vähän lihavampikin suomalainen friidu väläyttelee mahdollisuudesta yhteiseen yöhön, niin ollaan muna pystyssä kybällä mukana. Uskollisuus unohtuu kun on mahkuja saada pesää.

• Kyllämällilentää

Vaihtelu virkistää. En minä halua samaa naista jyystää. Uutuudessa on aina mukana se erillaisuus. Autonkin vaihdan vuoden välein.

• fiilaanjahöylään

Toi on totta joku puhuu ylempänä, että vaimo pihtaa vaimo kiristää seksillä. Olen 42 v ja ollut 16 vuotta naimisissa. Seksiä harrastan edelleen vähintään kerta viikossa, käsitykseni mukaan vaimoni harrastaa sitä huomattavasti harvemmin.

• Otahanuriinpoju

Mie en oo ikinä naista saanunna. Mutta poikia kyllä.

• TiedossaOllut

Hanuri homo kerrankin rehellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241