Osaako joku sanoa kuinka monta vuotta kielo elää yhteensä? En löytänyt ainakaan Wikipediasta. Tiedän, että kielo kukkii vasta noin kahdeksan vuoden jälkeen, eli se siis on monivuotinen. Mutta kuoleeko se sitten syksyllä kokonaan kun on kukkinut, vai kasvaako se taas keväällä uudestaan? Tarvitsisin vastauksen mahdollisimman pian :D
Kuinka kauan kielo elää?
tarvitsentähänvastauksen
5
283
Vastaukset
Tuon mukaan kielo lisääntyy laajalla juurakollaan suvuttomasti, ollen siis omalla tavallaan kuolematon:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kielo#Ekologia_ja_genetiikka- nytoivalsin
Totta tosiaan! Kiitos
- kieloelää
Jos syöt kielon, et kauaa elä.
- minäkinelän
Tästä olin kyllä tietoinen juu :D
- Anonyymi
Miten kielo pitäis istuttaa uuteen paikkaan? Loppukesästä vai koska?
Jossakin väitettiin, että kielolle pitäis olla varjoinen paikka. Mulla se on paikassa, mihin ilta(päivä)aurinko paahtaa ja vieläkin leviää, on ollut samassa paikassa jo vuosikymmeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657