Onko tämä oikeasti joskus voittanut joitakin juttuja?
Oli kyllä kokemus, kyseinen kaveri oli vastapuolen edustaja ja ei puhunut sanaakaan oikeudessa.
Tai puhu lopussa kun sai palkkionsa valtiolta, että vähän pitäisi saada lisää rahaa kun oli toimittanut vielä jonkun lapun oikeuteen.
http://www.santikko.fi
Onko lähialueella päteviä asianajajia, jotka eivät vaan ajattele palkkiotansa?
Asianajaja Juha santikko, kokemuksia
5
2687
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin on kallis. Onko vähän töitä, kun niin näyttävästi ilmoittaa asiantuntemuksestaan. Kannattaa ekaksi kysyä palkkion suuruutta ettei tule ikäviä yllätyksiä. Prosentti laskujen laskemisen tekee toimistosihteeri satasella parin kolmen tonnin sijaan.
- Anonyymi
Asianajajista ei koskaan tiedä. Monet ovat huijareita.
- Anonyymi
Tärkeintä on puhua keskitetysti ja selkeästi, jos haluaa voittaa eikä jaaritella epäolennaisia asioita.
käräjätuomari ex - Anonyymi
Hiljainen henkilö asianajajaksi. Tuli tunne, että tekee työnsä"vasenmalla kädellä". Ei ottanut asiakaan asioita tosissaan huomioon. En suositele.
- Anonyymi
Palkkio tulee, voittaa tai häviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023504
- 623157
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342664- 802443
- 852438
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422104- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491711Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221710- 121696