Ostin kolmisen kk sitten Asuksen läppärin, jossa on samalla kosketustasolla kaikki, myös hiiren näppäimet. Voiko mistään asetuksista saada muutettua niin, ettei hiiri liiku kun näitä näppäimiä klikkaa? Ongelma on se, että kun yritän esim. klikata ruksin johonkin ruutuun, hiiri liikkuu ja ruksi meneekin väärään ruutuun. Aikaisemmin minulla oli läppäri, jossa nämä hiiren painikkeet olivat erillisiä painikkeita, eikä niissä hiiri liikkunut. Ja jos tuota hiiren liikkumista ei voi estää niin voiko läppäriin vaihtaa erilaisen kosketustason, jossa on erilliset hiiren näppäimet?
Asus läppärin hiiriongelma
hiiriongelma
2
131
Vastaukset
- tasohiirihulluksitekee
Hanki ihmeessä langaton hiiri. Hulluksi tulee noiden kosketushiirien kanssa.
Itse tämän kirjoitin Asuksella, hiiri oli jonkun kirjan päällä...ja toimii. - hiiriongelma
Niin tulee. Mulla on nyt ollutkin langaton hiiri, eikä mitään ongelmia. :) Se vaan kun läppäri on aina sylissä niin vähän hankala hiirtä liikuttaa mahan päällä. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696