Osaisiko kukaan kertoa kannattaako mulla kastroida kollikissa. Ikää pari vuotta. Ei merkkaile eikä pissaa enempää kun muutkaan kissat. Sisäkissa ei liiku ulkona.
kissan kastrointi
3
117
Vastaukset
- tarkkaillejakuuntele
JOS tollaisena pysyy, mitä uskallan epäillä, niin ei kai tartte!? Ulkona liikkuva on eri juttu, ja kyllä se pissi vähän vähemmän haiskahtaa leikatuilla.
- Kurrnaus
Kissan kastrointi kannattaa AINA, jollei kysymyksessä ole jalostukseen käytettävä rotukissa. Kissasi on vielä nuori ja kollimaisuudet voivat vahvistua. Kissa voi esim. yrittää (ikkuna) karkureissulle, alkaa merkkailla jne. Mutta ennen kaikkea kissasi on paljon tyynempi ja onnellisempi sisäkissa ilman paineita leikattuna. Ja jos sinusta kollisi on nyt kiva kissa, se on vielä mussukampi ja hellempi leikattuna! Kollin leikkaus on sitäpaitsi helppo operaatio. Iltapäivällä leikattu poika leikkii ja syö illalla normaalisti. Leikkauta! Toivoo leikatun kollipojan mami :)
- kisunkaa
Ei sille tarvetta ole, mutta kissan saattaa olla mukavampi olla kun halut ei vie. Miinuspuolena vurtsakivien riski lisääntyy ja ylipainoa voi kertyä. Kissasta saattaa tulla levollisempi ja hellyydenkipeämpi kastroinnin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499