Kenestä salaisesti haaveilet petipuuhiin?
Salaisesti haaveilet
17
347
Vastaukset
- Jeppejupe
Yks P.... on aika kuumapuuma...
- Gpeikkotyttö
Oon varattu muija, mut yks on kyl jääny mieleen. En viitti tuntomerkkei laittaa kun aika tunnistattava tapaus:) Ihana...
- etruskinvapaapäivä
Ooksää puuma? Kun eläimiin sekaantuminen on laitonta. Mutta kyl määki P...jos oot varattu tai sillee. Ja tollee jotta pannaanko tuulemaan? Joka päivä.
- tahmanainen
Haaveilen salaisesti retu kivisen kaverin tahvon muijasta bettystä. Sitä kun sais ni ei bettys. Muttei se ole oikeesti oleMasa eiKös ?
- Kyllä_se
Janina Frostell olis kiva...
- ikäväkova
Terhi
- minämyös
Terhi L vai?
- tuttumimmi
siis tuo lähihoitaja
- hottt
Korpela
- puuhamaassa
Taina keskustasta,,,siis Eurakoskelta. Herkkua myös b.rappuun, :)
- Blackhairemo
Yhest rokkarin näkösest....ei oo kyl täält ja taitaa ol varattu.
- Euramuija
Jos sä sitä pitkätukkast tarkota, niin on kyl varattu et näpit irti! Ei ol mun mut tunnen se avoki.
- Blackhairemo
Mitä sit? Saahan sitä haaveilla
- Älkääeesyrittäkö
Ja grillin mies on mun..
- Tom_of_nortti
Grillin norttimuijasta. Silleen et se aktin aikana on nelinkontin ja tupruttelee peräröölillään norttia...
- An-ssi
Markku on hottis!!!
- lotusq
naijaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670