Olen ollu niin sanotussa normaali suhteessa sekä kaukosuhteessa. Itse en niin sanottuun normaaliin suhteeseen sovellu ja kaukosuhde on hyvä minulle, mutta siinä on minulle ollut se hankaluus, että kaveri pojat eivät tunnista kaukosuhdetta kaukosuhteeksi, vaikka itselle se saattaa olla todella tärkeä sekä se hankaluus, että se tarvitsee oikean laisen ihmisen vastapuoleksi.
Ajattelin, että haluaisin keskustella siitä mitä tehdä, kun kaverit eivät tunnista kaukosuhdetta oikeaksi suhteeksi.
Miksi kaukosuhteessa olo on hankalaa...
Tsubaki444
1
170
Vastaukset
- lenkinen
Älä välitä kavereiden mielipiteestä. Vai ovatko kaveri poikasi iskemässä sua, koska eivät usko sinun seurustelevan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605