Olet juuri tekemässä työtä jonka valmistumisella on kiire ja et voi sammuttaa puhelintasi. "Tuntemeton numero soittaa" ja sitkeys on uskomatonta. Tai sitten numero näkyy mutta omistaja ei ole tuttu tai Fonecta ei tunne numeron pituuden vuoksi. Soittoja voi tulla päivittäin useita. Kohderyhmänä tuttavien kertomusten mukaan vanhukset ja eläkeläiset. Näille tyrkytetään lehtiä ja kaikkea krääsää pikavipeistä alkaen. Eikö laki kotirauhasta ja häirinnästä sekä vainoamisesta koske joita "puhelinterroristeja"? Eihän toki, jopa valtionlaitokset joiden tehtävä on aivan jotakin muuta kuin toimia "jobbarien" tietolähteenä myy osoite ja puhelintietojamme. Netissä onneksi on pahimmista häiriköistä listat. Vaikka puhelimessa on telemarkkinointikielto ja operaattorille on maksettu kuukausittain se ei estä puhelintietojen vuotamista. Yksikään puolueista tai kansanedustajista ei tohdi puuttua ,tulee ajatus että jotakin hyötyä on tilanteen jatkumisesta. Selkeä ilmoittaminen heti puhelun alussa ei tunnu tehoavan tai johtavan mihinkään. Saman vaikutuksen tehnee myös ilmoitus ,ettei osta nyt eikä koskaan mitään firmasta jonka markkininti häiritsee normaalia elämää. Viimeisenä villityksenä on "Raamatun" lukijat sekin vielä!!
Mikä on ihanaa, mikä maistuu p'''alle ?
Luuriterrorin-uhriparka
1
120
Vastaukset
- elaktant
Jag brukar fråga om de talar svenska,det brukar ta slut med det.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329