Turvallisuus

ensinertalainen

Kuinka turvallista naisten on keskenään liikkua turistialueella esimerkiksi iltaisin?

10

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WWeeWee

Missään ei ole vaarallista naisillakaan,miehiä on varmaan tyrkyllä joka paikassa mutta jämerä -No thank you-Go away,i wanna be alone..Ja olet rauhassa.

• Multimedia

Turvallista sikäli että kukaan ei käy kimppuusi. Sen sijaan jos istut ravintolassa ja saat seuraa, niin pidä laukkua silmällä, ei tuolin nojalla. Rahat ja kännykät lähtee kätevästi siinä kun kuuntelet kuinka ihana olet.

• WWeeWee

Noin voi käydä missä vaan.Gambiaa on turha leimata ton takia.

• Multimedia

Tarkoitukseni ei ollut leimata Gambiaa, vaan juuri kertoa että tämä on vaarallisinta mitä siellä voi sattua. Elikkä lintukoto on. Ihanat ilmat ja ystävälliset ihmiset.

• bakau

Oikeastaan varmaan missä tahansa muualla odottaisin käyvän noin,paitsi Gambiassa. Gambiassa ne pyytää suoraan rahojasi tai pyytävät ylihintaa,jos ovat halutakseen,mutta harvemmin kuulee suoranaisista varkauksista.

• WWeeWee

Joulukuussa Kotussa ollessani joku paikallinen varasti Hollantilaisnaisen kädestä kameran Kololi-roadilla..Muut paikalliset käräytti varkaan joka lähti samantien istumaan 2v kakkua..Tämä kertoo siitä kuinka meistä pidetään huolta ja kuinka varkaita ei sielläpäin hyväksytä.

• jallukauranen

Eihän varkauksia hyväksytä missään maailmankolkassa. Sitä nyt kuitenkin vaan tapahtuu. Varovaisuus ennenkaikkea. Kylällä selvinpäin ja mieluusti ei yksin. Välttäkää kaikin tavoin paikallisten röyhkeitä tunkeiluyrityksiä. Jos niiden kyytiin lähdette niin vedättävät kyllä kaikki rahanne matkan aikana. Köyhiä perheitä ja kouluja kyllä riittää eivätkä ne siitä kohene vaikka kärräisitte niille rahaa kottikärryillä.

• yömyöhällä

Taitaa Gambia olla naisille turvallisempi paikka iltasella kuin nykyisin Helsingin keskusta.

• duiddu

Niimpä.

• 35vblondi

Olen ollut kolme kertaa yksikseni ja kaksi kertaa ystävättäreni kanssa Gambiassa, enkä ole koskaan kohdannut tilanteita joissa olisin pelännyt. Olen ollut itsekseni Senegambian yössä, ei minkäänlaisia ongelmia sielläkään. Reissannut myös monissa arabimaissa yksin, ei ongelmia missään. Pelkään kotikaupungissani liikkua pimeällä nykyään, Gambiassa en.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1224
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      667
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60