Elikkä olis tarkoituksena aloittaa fpv (first person view) ilmakuvaus, kopterina mulla walkera qrx350 pro. G-2D gimbaali on kopterissa kiinni, mutta tarvittaessa voin kameran laittaa kopteriin kiinni vaikka kuminauhalla. Sitten mulla on fatshark predator v2 fpv lasit. Mietin, että missä näistä kameroista olisi paras laatu ja kertoisitteko omia kokemuksianne:
GoPro hero3
Gopro hero3 Black
Gopro hero4 silver
Sjcam Sj4000
Sjcam Sj5000
Sjcam Sj5000
Walkera ilook
Walkera ilook
Käsittääkseni nämä kaikki kamerat saa kiinni fatshark lasien lähettimeen. Hintoja en vielä tässä vaiheessa ajattele, ekana olisi hyvä tietää mitä plussia ja miinuksia noissa on. Mitä useampi vastaa, sitä parempi!Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!
Gopro, sjcam, ilook vaiko joku muu ilmakuvaukseen?
Kopteriäijä
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657