Elikkä korvaako autovakuutus eli kasko jos itse törttöilen liikenteessä ja törmään toiseen autoon?
Ainakin joissain lukee näin "Törmäysturva kattaa laajalti erilaisia vahinkotapauksia, kuten puun kaatumisen tai oksan ja lumen putoamisen ajoneuvosi päälle. Kolarivahingot, joissa syyllisyyttä ei pystytä selvittämään, korvataan törmäysturvasta."
Silmään pistää " joissa syyllisyyttä ei pystytä selvittämään" Entä jos pystytään selvittämään että itse on aiheuttanut
Auto vakuutus mitä korvaa?
Villevantaa
2
111
Vastaukset
- tuttujuttujuu
Vakuutusehdoissa on erikseen rajoitukset mitä ei korvata. Vaihtelevat eri yhtiöillä, joten lue sieltä vaikka aamukahvilla. Siis varaa aikaa lukemiseen
- Villevantaa
Aikas vaikeaa. Kun asiaa kysyin asiakaspalvelusta niin vastasivat "Jos olet itse syyllinen, syyttömän osapuolen vauriot menevät sinun liikennevakuutuksestasi, ja sinun autosi vauriot korvaa juuri tuo kaskovakuutuksesi."
Vaikka tuolla lukee noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667