Metsällä
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/metsastajat-etsivat-haavoittunutta-sutta/2220128
Puusilmä pyssymiehet
14
153
Vastaukset
- kaljatölökki
Hyvä ettee
- hyviäampujia
On metsästäjät kuitenkin tarkka-ampujia. Verrataanpa vaikkapa mr. putinin airueisiin Ukrainassa.
He ovat ampuneet satoja, jopa tuhansia laukauksia per raato, vaikka siellä käsiaseet ovat marginaalinen välineryhmä tappoja tehdessä.
Ihmismaalikin on kosolti kookkaampi. - Rhjo
Hyvähän tuo kun on edes yrittänyt.
- eipisteitä
Nykyiseen hirvikoetauluun on siltikin ammuttava 5,7183 kertaa tarkemmin kuin vanhaan, että saa ampumakokeen läpäistyä.
- lumi_nalle
Eikös niitä hirvenmehtuun ammuntakokeen vaatimuksia helpotettu että herrat pääsee metsälle.
Korjatkaa jos olen väärässä.- Ilkka86
Salatappajat on saatava tuomiolle, jotta kunnan maine pelastuu
- haluutietää
missä ajssa vanhenee salakaato juttu?
- Yhkk
Hatun nosto kaikille suden salametsästäjille, jotka jaksavat jatkaa tätä pyyteetöntä työtä kaiken maailman kyylistä huolimatta.
- Lumijoki
Iso peukku.
- latuakuka
Hirvikortin saa tilattua netistä
- ohianpuja
Olet tilaamisen suhteen aivan oikeassa, uuden saa tilattua, jos sattuu vanha häviämään.
- wanhateurastaja
Hanhilammella saa kortit ammuttua kaikkiin karhusta ihmisiin vaikka silmät kiinni
- lyijyäilmaan
Sonkajärvellä ei lupia tarvita metsästykseen,
miksi lupia ? Eihän se silloin olisi salametsästystä - Susi_syö
Olisiko susijahtiporukkaanne tarvetta vahvistukselle, tuolla näyttäisi olevan myös pätevä metsästäjä. Sopisi oivallisesti mukaan porukkaanne!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453955519961.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717