Kuka on kuka?

Cymppis(m)

... "Mistä tunnet sä ystävän Onko oikea sulle hän Anna meren se selvittää Kuka viereesi
jää Ja jos silloin kun myrsky soi Vain sun kumppanis vaikeroi Vene" ...

Tähän ei paljon tarvinne lisätä. Toiset purjehtii väärällä nikillä.

38

2776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Symppis ( n )

..kuka on kuka? Käväisen täällä silloin tällöin ja viime päivinä palsta on muuttunut, eikä enää tiedä mitä täällä on meneillään..

Minä olen kuitenkin minä, vaikka voisin olla joku muukin :) täällä virtuaalimaailmassa. Vailla nimimerkkiä ( kaikki joista pidän ovat jo varattu ),satunnainen vierailija, joka nyt kirjoitteli Sinulle.. Oletko sinä sinä?:))

• japanitar

on mennyt pilalle koko palsta. Paikat huutavat tyhjyyttä, ja onko ihme. tosi-Jormaa syytetään, ja herjataan, mutta eivätpä näytä olevan nämä muutamat muutkaan mistään kotoisin. Yksin on Jorma yrittänyt panna" kampoihin"..surullista ettei muutamaa suunpieksäjää saa kukaan kuriin. Palsta tyhjenee, kuten sanoin. Minä lähden myös nyt.

• (.)Y(.)
        japanitar kirjoitti:

on mennyt pilalle koko palsta. Paikat huutavat tyhjyyttä, ja onko ihme. tosi-Jormaa syytetään, ja herjataan, mutta eivätpä näytä olevan nämä muutamat muutkaan mistään kotoisin. Yksin on Jorma yrittänyt panna" kampoihin"..surullista ettei muutamaa suunpieksäjää saa kukaan kuriin. Palsta tyhjenee, kuten sanoin. Minä lähden myös nyt.

puhut.. Näin on päässyt tapahtumaan.. :-(( Minä poistun myös...

• tuffe
        japanitar kirjoitti:

kun aikuiset(?) ihmiset käyttäytyvät näin. Olen kanssasi samaa mieltä.

• miettijä
        japanitar kirjoitti:

Uskon, että Jorma on otettu silmätikuksi nikki nimen takia.Se on kaksimielinen ja ehkä ei ole paras omaa imagoa luomaan.

• tosi-jorma
        japanitar kirjoitti:

Teitä muitakin positiivisiä on olemassa, Kiitos ajatuksestasi..

• Symppis ( n )
        japanitar kirjoitti:

, oli ihan ok-palsta vielä joitakin päiviä sitten. Aikuisia, hyvin erilaisia ihmisiä erilaisine mielipiteineen ja kaikki mahtuivat hyvin joukkoon..

Yksi -tai muutama- katkera ihminen voi tehdä niin paljon..Harmi, sinäkin toit aktiivisuutta tänne, ehkäpä katsot tilannetta jonkin ajan päästä? Jospa "nuo jotkut" kyllästyvät ja jatkavat matkaansa..

• miettijä
        tosi-jorma kirjoitti:

Teitä muitakin positiivisiä on olemassa, Kiitos ajatuksestasi..

voisitko ajatella vaihtavasi nimeäsi ja jatkavan täälä oloa ;-).. niin sitten ehkä "kiusaaminen" loppuu, toivottavasti.

• tosi-jorma
        miettijä kirjoitti:

Uskon, että Jorma on otettu silmätikuksi nikki nimen takia.Se on kaksimielinen ja ehkä ei ole paras omaa imagoa luomaan.

Olla että olet oikeassa.. Mutta en mahda sille mitään, miksi se muuttuu lukijan mielessä.. Eli kaksi mieliseksi.. Koska nikkini on viihteen aikanaan luoma ja keksimä.. Ja sen eroittamiseksi toteankin vaan sen että, satun olemaan -Jorma nimeltäni, ja kirjoitan -tosi juttuja..

• Yks monista tai me muut
        miettijä kirjoitti:

Jordeliinin kirjoituksia ??? mistähän se johtuu
        siistii aikamiehen asiaa!!!!

• tuffe
        japanitar kirjoitti:

Näköjään moni mukava ihminen mietti lopettamista. Sääliä. Voisikohan ajatella että jatketaan piittaamatta ilkeistä kommenteista? Musta tuntuu että se olisi sama asia kuin antaa niille erävoitto... Eihän niitten typeryyksiä tarvi lukea?!

• (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

Olla että olet oikeassa.. Mutta en mahda sille mitään, miksi se muuttuu lukijan mielessä.. Eli kaksi mieliseksi.. Koska nikkini on viihteen aikanaan luoma ja keksimä.. Ja sen eroittamiseksi toteankin vaan sen että, satun olemaan -Jorma nimeltäni, ja kirjoitan -tosi juttuja..

voin vahvistaa, hän on Jorma.. ;-)) Olemme keskustelleet, puhelimessa tuntikausia.. Mukava ja huumorintajuinen mies.. :-)) Muutenhan noita, ilkeilyjä ei varmaan sietäisikään...

• Symppis ( n )
        tuffe kirjoitti:

Näköjään moni mukava ihminen mietti lopettamista. Sääliä. Voisikohan ajatella että jatketaan piittaamatta ilkeistä kommenteista? Musta tuntuu että se olisi sama asia kuin antaa niille erävoitto... Eihän niitten typeryyksiä tarvi lukea?!

..heidän pitäisi jatkaa, muutenhan "ne" voittavat..Nythän meitä on jo ainakin 3, jotka toivoisivat heidän jatkavan, löytyyköhän heitä lisää?

• miettijä kirjoitti:

, ei nimi miestä pahenna. Se kaksi mielisyys kyllä kumpuaa sieltä omasta sydämestä. Jorma on varmasti ollut täällä asiallinen kirjoittaja ja uskon, että kaikki viralliset"nikit" ovat samaa mieltä.

• tuffe kirjoitti:

mieltä minäkin olen. Turha on palstaa luovuttaa kiusaajien haltuun. En kannata sitä, että annettaisiin vääryyden voittaa. Toivon teille kaikille voimia ja kekseliäisyytä ratkaista tämä tilanne. Olen miettinyt sitä itsekkin ja varmasti tästäkin tilanteesta selvitään. Meistähän kuka tahansa olisi voinut olla Jorman tilalla.

• japanitar kirjoitti:

Ei kannata luovuttaa. Täällä häiriköi yksi tai kaksi ihmistä vaihdellen nimimerkkiä.
        Ilmoitus vain asiattomista viesteistä, jospa tämä palsta siitä putsaantuisi.

Eikä kannata lukea tai vastailla häirikköviesteihin jos vaan suinkin pinna kestää.

Täällä on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, jatketaan ihmeessä. Älkää jättäkö palstaa vaikka nuo örvellykset vähän tunnelmaa tällähetkellä latistaakin.

• JaskaJ40
        Mariet kirjoitti:

Ei kannata luovuttaa. Täällä häiriköi yksi tai kaksi ihmistä vaihdellen nimimerkkiä.

Eikä kannata lukea tai vastailla häirikköviesteihin jos vaan suinkin pinna kestää.

Täällä on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, jatketaan ihmeessä. Älkää jättäkö palstaa vaikka nuo örvellykset vähän tunnelmaa tällähetkellä latistaakin.

"Eikä kannata lukea tai vastailla häirikköviesteihin jos vaan suinkin pinna kestää."

Samaa mieltä. Minä tosin en oikein vielä tiedä missä tällä palstalla mennään, mutta harjoitus tekee mestarin.

"Täällä on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, jatketaan ihmeessä. Älkää jättäkö palstaa vaikka nuo örvellykset vähän tunnelmaa tällähetkellä latistaakin."

Mistä esimerkiksi sinä haluaisit tällä palstalla keskustella? Kysymys siksi, koska tämähän on tällainen yleispätevä keskustelupalsta.

• Mariet kirjoitti:

eikös se pieni lippu nikin vieressä kerro jotain? Rekisteröityminen ei satu ;)

Typerästi otsikoituja aiheita, jossa ei näy lippuja, ei tällä hetkellä kannata edes lukea.

Tästä voi johtaa yhden vinkin (että homma toimisi paremmin) :

- Kiinnitetään huomiota otsikointiin, VARSINKIN aiheen aloituksessa.

Tästä kirjoittelun tason nostamisesta voisi aloittaa uuden aiheen? Kerätään lisää vinkkejä?

Mä en ehdi nyt enempiä, kiirettä reaalielämässä...

• Cymppis(m)

Minä olen siis minä. Tällä samalla nimimerkillä sillointällöin eri palstoilla kirjoitellut. Melkoinen määrä kommentteja tänne on kertynytkin, joista suurin osa on täyttä asiaa. Jatketaan vain, eikä vastailla ollenkaan noihin asiattomuuksiin. Se näkyy lisäävän vain vettä myllyyn.
        Minut tunnistaa myös se ystävä joka tietää virtuaaliavaruuden taiteilijasta ja ylimääräisistä pilkuista. Esiinnyin yhdessä vaiheessa jonkun kerran toisella nikillä jonka hän tietää.
        Jatkossa aion esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä selvyyden vuoksi. Tosin tätä nimimerkkiä en rekisteröi, vaikka se perusluonnettani kuvastaakin. Minulla ei ole aiemmin ollut rekisteröityä nimimerkkiä.
        Mitäs sanoisitte ajatuksesta, että olisi aivan omat palstansa vain rekisteröityneille. Olisikohan se teknisesti mahdollista? Mielipiteitä?

• (.)Y(.)
        Cymppis(m) kirjoitti:

Minä olen siis minä. Tällä samalla nimimerkillä sillointällöin eri palstoilla kirjoitellut. Melkoinen määrä kommentteja tänne on kertynytkin, joista suurin osa on täyttä asiaa. Jatketaan vain, eikä vastailla ollenkaan noihin asiattomuuksiin. Se näkyy lisäävän vain vettä myllyyn.
        Minut tunnistaa myös se ystävä joka tietää virtuaaliavaruuden taiteilijasta ja ylimääräisistä pilkuista. Esiinnyin yhdessä vaiheessa jonkun kerran toisella nikillä jonka hän tietää.
        Jatkossa aion esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä selvyyden vuoksi. Tosin tätä nimimerkkiä en rekisteröi, vaikka se perusluonnettani kuvastaakin. Minulla ei ole aiemmin ollut rekisteröityä nimimerkkiä.
        Mitäs sanoisitte ajatuksesta, että olisi aivan omat palstansa vain rekisteröityneille. Olisikohan se teknisesti mahdollista? Mielipiteitä?

olen minä.. ;-)) Iltaa taiteilija.. Sinulla on vielä työ kesken.. :-D Niin, asiaan.. Palsta vain rekisteröidyille, rajaisi kirjoittajien, määrää pienemmäksi.. Olisiko se, sitten hyvä asia?.. Asioilla on niin monta puolta.. Riippuu miltä kantilta niitä tarkastelee.. Teknisesti se varmasti, olisi mahdollista toteuttaa...

• Symppis ( n )
        Cymppis(m) kirjoitti:

olet siis Sinä -hienoa :)..Hyviä ajatuksia, ei kannata vastailla asiattomuuksiin. Niin, yksi vaihtoehto olisi palsta rekisteröidyille nimimerkeille, onnistuisikohan se?

• JaskaJ40 kirjoitti:

"Eikä kannata lukea tai vastailla häirikköviesteihin jos vaan suinkin pinna kestää."

Samaa mieltä. Minä tosin en oikein vielä tiedä missä tällä palstalla mennään, mutta harjoitus tekee mestarin.

"Täällä on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, jatketaan ihmeessä. Älkää jättäkö palstaa vaikka nuo örvellykset vähän tunnelmaa tällähetkellä latistaakin."

Mistä esimerkiksi sinä haluaisit tällä palstalla keskustella? Kysymys siksi, koska tämähän on tällainen yleispätevä keskustelupalsta.

Tervetuloa vaan uudelle tulokkaalle tänne. Minäkään en kovin kauaa ole täällä kirjoitellut, muilla palstoilla kyllä.

Mielestäni täällä voidaan kirjoitella asioista ihan laidasta laitaan, ei väliä mistä.
        Itse kirjoittelen tänne vähän hosuen, kun tuo aika on niin rajallinen.
        Lueskelen kyllä näitä enemmänkin.

• olustelija kirjoitti:

eikös se pieni lippu nikin vieressä kerro jotain? Rekisteröityminen ei satu ;)

Typerästi otsikoituja aiheita, jossa ei näy lippuja, ei tällä hetkellä kannata edes lukea.

Tästä voi johtaa yhden vinkin (että homma toimisi paremmin) :

- Kiinnitetään huomiota otsikointiin, VARSINKIN aiheen aloituksessa.

Tästä kirjoittelun tason nostamisesta voisi aloittaa uuden aiheen? Kerätään lisää vinkkejä?

Mä en ehdi nyt enempiä, kiirettä reaalielämässä...

Voi ei, mä sählin jotain. Ei onnistunut lähetys :(.

• JaskaJ40
        Mariet kirjoitti:

Tervetuloa vaan uudelle tulokkaalle tänne. Minäkään en kovin kauaa ole täällä kirjoitellut, muilla palstoilla kyllä.

Mielestäni täällä voidaan kirjoitella asioista ihan laidasta laitaan, ei väliä mistä.
        Itse kirjoittelen tänne vähän hosuen, kun tuo aika on niin rajallinen.
        Lueskelen kyllä näitä enemmänkin.

Kiitos toivotuksista.

Pidätkö kesästä ja tuoreista mansikoista?

Palaillaan kun tulee taas jotain älykästä mieleen ;)

• Cymppis(m)
        (.)Y(.) kirjoitti:

olen minä.. ;-)) Iltaa taiteilija.. Sinulla on vielä työ kesken.. :-D Niin, asiaan.. Palsta vain rekisteröidyille, rajaisi kirjoittajien, määrää pienemmäksi.. Olisiko se, sitten hyvä asia?.. Asioilla on niin monta puolta.. Riippuu miltä kantilta niitä tarkastelee.. Teknisesti se varmasti, olisi mahdollista toteuttaa...

No hei ystäväin. Nyt täällä sinut näin.
        Asioilla on tosiaan monta puolta. Se saattaisi saada useammat rekisteröitymään, mutta tämä on vain arvailua. Olisihan kuitenkin mahdollisuus kirjoitella täälläkin. Monia nikkejä on jo varattukin eikä kaikkia pysty syystä tai toisesta rekisteröimäänkään. Jäisi paljosta paitsi?

• Cymppis(m)
        Symppis ( n ) kirjoitti:

olet siis Sinä -hienoa :)..Hyviä ajatuksia, ei kannata vastailla asiattomuuksiin. Niin, yksi vaihtoehto olisi palsta rekisteröidyille nimimerkeille, onnistuisikohan se?

Aiemmin tuolla jo mainitsinkin, että se saattaisi edesauttaa useampien rekisteröitymistä. Nähtäväksi jäisi. On todella ilo huomata, miten paljon asiallista keskustelua täällä on saatu aikaiseksi. Kaikkea hyvää sinulle ja oikein hyvää uutta vuotta.

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

löytyisi Charlie Brown..
        Tässä olisi yksi versio.. ;-))
        Löytyy, neljännestä luukusta, vasemmasta alakulmasta.. Sitten klikkaa, Jaska Jokusta.. ;-)
        Mukana tulee muutakin, mutta sille ei voi mitään...

http://www.heavy.com/heavy.php

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

löytyisi Charlie Brown..
        Tässä olisi yksi versio.. ;-))
        Löytyy, neljännestä luukusta, vasemmasta alakulmasta.. Sitten klikkaa, Jaska Jokusta.. ;-)
        Mukana tulee muutakin, mutta sille ei voi mitään...

http://www.heavy.com/heavy.php

Ihan hyvä. Täytyy katsoa, josko sitä voisi käyttää.

Kiitos vaivannäöstäsi ;)

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

Ihan hyvä. Täytyy katsoa, josko sitä voisi käyttää.

Kiitos vaivannäöstäsi ;)

mukava jos pystyin auttamaan.. ;-)) Eikä siitä ollut, mitään vaivaa.. Aikani kuluksi haeskelin...

• Cymppis(m)
        Cymppis(m) kirjoitti:

Lisään vielä senverran, että aiemmin olen käyttänyt päääosin nimimerkkiä Cymppis. Lisäsin perään sulkuihin tuon m-kirjaimen sulkuihin selvyyden vuoksi, jotta sukupuoli käy ilmi. (Minulla ei ole siis mitään tekemistä nimimerkin kanssa joka käyttää pelkkää m-kirjainta).

• (.)Y(.)
        Cymppis(m) kirjoitti:

Lisään vielä senverran, että aiemmin olen käyttänyt päääosin nimimerkkiä Cymppis. Lisäsin perään sulkuihin tuon m-kirjaimen sulkuihin selvyyden vuoksi, jotta sukupuoli käy ilmi. (Minulla ei ole siis mitään tekemistä nimimerkin kanssa joka käyttää pelkkää m-kirjainta).

taiteilija.. ;-)) Asia on harvinaisen selvä.. Hmm.. Minun pitäisikin laatia, sinulle vastine viimeiseen.. ;-))

• Cymppis(m)
        (.)Y(.) kirjoitti:

taiteilija.. ;-)) Asia on harvinaisen selvä.. Hmm.. Minun pitäisikin laatia, sinulle vastine viimeiseen.. ;-))

No eikun menoksi ;))

• (.)Y(.)
        Cymppis(m) kirjoitti:

No eikun menoksi ;))

vastine tule, tänään valmiiksi.. ;-)) Kärsivällisyyttä mestari...

• tosi-jorma

kaikille teille ajatuksenne tuesta.. t. Jorma

• (.)Y(.)

olet sen arvoinen.. ;-))

• ( . ) y ( . )
        (.)Y(.) kirjoitti:

olet sen arvoinen.. ;-))

Nuoltu jo tarpeeksi

• Symppis ( n )
        (.)Y(.) kirjoitti:

olet sen arvoinen.. ;-))

Kaikkea ei kantsi noteerata -jätetään omaan arvoonsa.

• aisan kantelija
        ( . ) y ( . ) kirjoitti:

Nuoltu jo tarpeeksi

tarpeeksi saatu, kun niin hinkit esillä ja merkit mitä kukakin keksii esittää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe