Liekuneen jäätie/-rata

Retkiluistelija

Kiitos kaunis Liekuneen jäätiestä keskustasta Etuniemeen. Hyvä ja turvallinen retkiluistelulenkki! Tietenkin myös muuhunkin tarkoitukseen. Toivottavasti ylläpidetään jatkossakin. Terveisin Retkiluisteluun hurahtanut :)

14

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitoksia täältäkin kunnalle! Kunnioittava kumarrus! Sekä luistelu jäätiellä, että hiihtäminen käy riemukkaasti, kun ylläpitäjät ovat tehtäviensä tasalla. Näin on myös ollut, joten kiitos siitä.

• öhömm

mun tietääkseen Hirvensalmen Autourheiliat tekivät sen jäätien eikä kunta...talkootyöllä

• toinenluistelija

Nyt toivoisimme, jahka sade väistyy, aura-autoja jäätielle. On päästy luistelun makuun. Putkukelkka kansa hyödyntää väylää. Toivomme kunnanmiehille jaksamista lumitöiden keskellä.

• toinenluistelija

po. potkukelkka :)

• toinenLuistelija

Sinne meni retkiluistelulenkki. Vettä on ollut jään päällä ja nyt on vähemmän luistelukelpoista. Kun on taas turvallista aurata ja kun hiekotukselta on aikaa, toivomme reitille aurauskalustoa.

• luistelemaan

Tänään jo näkyi pakkasyön jälkeen sinnikäs luistelija. Kyllä se siitä, tosin sateita luvassa.

• toinenluistelija

Tällä sateella ei enää sitkeinkään luistelija kykene kynnelle. Aura-autoja odotellen...

• pärinääkin

Mopot ainakin näkyy liikkuvan hyvin jäätiellä tänäänkin. Iltapäivällä kuskeja oli kahvoissa useampiakin.

• tehariterpi

tehariterpit tykittää pitkin rataa

• Mopopojat

Yksi mopopoika kaatui tänään jäätiellä tehoputkimopolla

• luistelija3

Voisiko ne mopopojat ajella siellä ns.oikealla auto-jääradalla ja jättää tuon ns. pitkän lenkin/jäätien muuhun käyttöön? Ihan vain ystävällisenä kommenttina, koska nappularenkaat "tuhoaa" jään pinnan luistelijoilta.

• vettäJäällä

10 päivän ennuste ei näytä hyvältä luistelun kannalta, mutta nyt alkaa huolestuttaa jo kisatkin. Toivoisi talkooporukan työn vuoksi, että pakkaset palaisivat.

• Näyttää siltä, että työturvallisuusnäkökohtiin viitaten, ei aurauskalustoa lähiaikoina kannata lähettää jäälle, valitettavasti.

• toinenluistelija

On ymmärrettävää, että tarmo menee nyt kisa-alueelle, mutta elämme toivossa, että ensi viikolla aurauskalustoa riittää hoitamaan luistelubaanaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe