Eikös nuo maataloustuet olisi jo riittäneet teille siannussijoille.
Kepuloisille 7,3 milj puoluetukea
9
74
Vastaukset
Ymmärrän kyllä että nyt on vaikeat ajat. Teet vähän pidempää päivää ja keskityt omiin asioihisi. Ellei ole töitä, kannattaa tehdä jotain vapaaehtoistyötä. Joutenolosta tulee vaan paha mieli.
Me täällä maalla keskitytään tuottamaan laatua suomalaisella ammattitaidolla.- Rosvojakunovat
Demarit saavat kymmeniä miljoonia ay-liikkeltä muiden puolueiden kannattajien rahaa.
- Pankkomajuri
Eipäs vähätellä kyllä niitä kymmeniä miljardeja on ja vielä verottomana.
- dcjxccjx
Ai miten? Ei kenenkään ole pakko antaa ay-liikkeelle rahaa jos ei halua. Veronmaksajan on pakko maksaa kepuelätille ja mtk:lle.
- räyhärinne
dcjxccjx kirjoitti:
Ai miten? Ei kenenkään ole pakko antaa ay-liikkeelle rahaa jos ei halua. Veronmaksajan on pakko maksaa kepuelätille ja mtk:lle.
On pakko, jäsenmaksut ovat verotuksessä vähennyskelpoisia, joten telee vähemmän veroja ja kaikki veronmaksajat joutuvat antamaan rahaa AY järjestöille. Järjestöt eivät maksa veroja joten siinä taas ollaan veronmaksajan kukkarolla.
- Ei_minun_rahaa_kepulle
Ay-liikkeeseen ei ole pakkokuulua ja siihen kuuluvat valitsevat oman liittonsa valtuuston ja hallituksen ja samalla ne on valtuutettu toimimaan palkansaajien etujen ajana täysin valtuutuksin.
Kukaan ei voi estää sitä jos hallitus taas jakaa meidän rahojamme omalle puolueelleen. Minä en voi estää vaikka haluaisin sen tehdäkin. En voi erota mistään, voin vain lähteä takaisin Ruotsiin. Ehkä pian lähdenkin. - dv8
Puoluetuki tulee jokaisesta kansanedustajasta. Demarit kärsivät taas tappion ja menettivät puoluetukea ja joutuivat myymään puoluetalonsakin. Älä ole katkera kepulle kävi samoin. Nousi kuitenkin sitten suurimmaksi puolueeksi joten tukea tulee tas enemmän
Kysymys lienee siis vuoden 2016 tuesta poliittiseen toimintaan ja tiedotustoimintaan yhteensä. Saman verran kepu saa tukea myös vuosina 2017 ja 2018. Viime vuodelta eduskuntavaalien jälkeen maksettiin tukea noin viisi miljoonaa ja vuonna 2019 eduskuntavaaleja edeltäviltä kuukausilta on tulossa pari miljoonaa.
Kyllä 29,2 miljoonan euron luulisi riittävän isompaakin toimintaan ja vaalipropagandaan.- Kalttaaja
Sian näköne mies on täälä näyttäny alasti itseä. Harjaksetki samanmoiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144