Eikö hoitoalalla työskentelevät naiset ymmärrä mitä tupakoiminen tekee omallle elimistölle ja on hajuhaitta lähiympäristöllekin!
Eikö tällaiset henkilöt voisi siirtää vaikka ojankaivuun?
Tupakoivatnaiset hoitoalalla
12
328
Vastaukset
- Miespotilas
Hyvin pitkälti samaa mieltä aloittajan kanssa!
- kohtuuskaikessa
Nehän saisi aitisilmamyrkytyksen, arvooppas sitten..
- Heheee
Voishan se olla aitismyrkytys:)siis ilma. Voi teitä toisten kyttäämisen ja vahtimisen iloja. Naurettavaa täällä vinkua . Hankkikaa elämä.
- iljjetttäävvvööhoittoo
Kyllä elämä on koetuksellla, kun hoitaja rykii........
- Tilallinen
Kävin Keiteleellä Soisalon työterveyshuollossa. Siellä se vasta olikin vastaanotto. Lihavahko ytöterveyshoitaja löyhkäsi niin suunnattomasti tupakalle, että asiakkaana hävetti Soisalon työterveyshuollon puolesta. Miten tällainen ihminen voi toimia toisten terveyden edistäjänä kysyn minä.?
- savutonsiiri
Eikös Leppävirran kunnantyöntekijät pitäis olla savuttomia.
- Alokkov
Kunnan kiinteistöjen alueella ei saa tupakoida eli siis pitäisi olla savuttomia paikkoja. Kunnanvirastonkin seinällä on tupakoinnin kieltävä kyltti, joka ei ilmeisesti koske lukutaidottomia. Esim. kun kunnantalolla on vaikka kunnanvaltuuston kokous niin siinähän ne kyltin edessä valtuutetutkin vetävät tupakkaa posket lommollaan. Keväällä ja kesällä kunnantalon portaat on suosittu nuorison kokoontumispaikka ja rullalautailu paikka ja siinähän ne näkevät hyvää mallia nuoretkin.
- nonsmoke
Vain työaikana kultsi ovat savuttomia.D
Työnantaja ei määrää vapaa-aikaa.
- LeikataanPäistä
Haistakaa ny, siin kun palkat pienenee työajat pitenee, tupakki maistuu :))
- eieletäkuinsiatpellossa
miten on varaa,? rahat menee savuna ilmaan ja myrkyt kehoon; ei mulla kyllä olis vara,
- Samahaju
Miehetkö tuoksuu sitten hyvälle kun polttavat tupakkaa kun aloittajan mielestä naiset vaan haisee
- keijo1234576
Pitäähän sitä nyt väliin röökillä käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645