Au-pair etsii kesäksi perhettä Espanjasta

emmisofialaine

Hola a todos!
Olen pian 19-vuotias lukiolaistyttö Etelä-Suomesta. Etsin itselleni kesä-aupparin hommia ajalle 25.6.- elokuun alku (kuitenkin ennen koulun alkua on palattava Suomeen). Opiskelen tällä hetkellä lukiossa 2. vuosikurssilla. Vietin Rotaryn kautta vaihtovuoden Meksikossa (2014-2015), joten puhun sujuvaa espanjaa, englantia sekä suomea.

Olen tehnyt jos jonkinmoisia hommia lasten parissa; ollut seurakunnalla isosena lastenleireillä, pitänyt neljä vuotta puuhakerhoa ala-asteikäisille lapsille, toiminut 4H-kerhonohjaajana sekä tukioppilaana, koulukummina yms... (kaikista todistus saatavana). Au-pairin töistä aloin kiinnostua vaihtovuoteni jälkeen, kun Meksikon host-perheessä oli pienempiä lapsia.

Minulla ei ole väliä, missä päin Espanjaa asutte, tai minkä ikäisiä lapsenne ovat. Perheen tulisi maksaa minulle lennot sekä hieman taskurahaa. Rakastan matkustelua, joten olisi kiva päästä näkemään hieman lähikaupunkeja. Minulla on tosin enemmän kokemusta taaperoista ja leikki-ikäisistä kuin aivan pienistä vauvoista. Toivon, että saisin treenata espanjan kieltä lasten kanssa.

Olen luonteeltani iloinen, positiivinen sekä seikkailunhaluinen, sekä osaan suhtautua haastaviin tilanteisiin ja selvitä niistä. Tosiaan, puhun sujuvasti espanjaa, englantia ja suomea, joten kielten kanssa ei ole ongelmaa!

Otathan yhteyttä, niin lähetän itsestäni lisätietoja ja kuvia!! :-)
Emmi Laine
laine.emmi@hotmail.com

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        190
        1201
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1068
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        800
      4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        794
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        740
      6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        60
        649
      7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33
        642
      8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        48
        642
      9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
        Ikävä
        52
        607
      10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
        Ikävä
        50