Watson epäilee Chom chomin älykkyyttä

TittelinTuure1

raakaWatson

21.2.2015 22:01

Chomchom kirjoitti:

"Aina kun puolison taustoissa ei ole mitään hävettävää on kirjoittajat sen tuoneet julki"

No tämähän kertoisi jo, ettei jore4 ole seurannut palstaa tarkkaan. Toisaalta, en minäkään aluksi kertonut puolisoni alkuperää, vaikken sitä häpeä, eikä hänen uskontonsa ole ollut sinullekaan aina selvä. Joissakin asioissa uskonnolla tai synnyinmaalla ei ole merkitystä. Toki se saattaa vaikuttaa joihinkin asioihin, mutta esim. ap:n kuvaamat ongelmat eivät ole mitenkään ainutlaatuisia.

Kovin paljon ei voi päätellä siitä, mitä ihminen jättää kertomatta, koska ei voi tietää siitä, mitä hän ei kerro. Jos en esim. kertoisi mieheni uskontoa, ei hän silti muuksi muuttuisi. Jos minä sanoisin, etten ole kristitty, ei se minusta muslimia tekisi. Yksinkertaista. Voit vain tehdä oletuksia, ja niihin keskustelukykysi näyttääkin perustuvan. On ehkä upean tuntuista mutta niin valheellista kuvitella aina olevansa oikeassa arvailuineen.

Näytä lisää

En arvaile. Koska yli 99% palstavajakeista on muslimien patjoja niin olettaessani että kun ei ilmene mikä uskonto on kyseessä niin todennäköisyys on niin suuri että voin hyvin todeta että muslimi siellä luuraa.

Hetken kuvittelin että olisit fiksu nainen mutta alkaa näyttää siltä että ei sinullakaan ole kaikki muumit laaksossa.

Kommentoi lainaten

Chomchom

21.2.2015 23:03

RaakaWatson kirjoitti:

En arvaile. Koska yli 99% palstavajakeista on muslimien patjoja niin olettaessani että kun ei ilmene mikä uskonto on kyseessä niin todennäköisyys on niin suuri että voin hyvin todeta että muslimi siellä luuraa.

Hetken kuvittelin että olisit fiksu nainen mutta alkaa näyttää siltä että ei sinullakaan ole kaikki muumit laaksossa.

Näytä lisää

Ja taas arvaus, tällä kertaa mielenterveydestäni. Olen tutkitusti joustava ja painetta hyvin sietävä, mutta ns. keskustelu meni nyt sellaiselle uralle, ettei henkinen selkärankani vain taivu latteuksiesi tasolle.

RaakaWatson

22.2.2015 1:33

Chomchom kirjoitti:

Ja taas arvaus, tällä kertaa mielenterveydestäni. Olen tutkitusti joustava ja painetta hyvin sietävä, mutta ns. keskustelu meni nyt sellaiselle uralle, ettei henkinen selkärankani vain taivu latteuksiesi tasolle.

Näytä lisää

Enhän minä mielenterveyttäsi epäile. Epäilen älykkyyttäsi.

Vai tarkoittaako sana fiksu jotain muuta siellä missä asut?

11

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun tätä palstaa lukee niin täytyy todeta että sanonta: porukassa tyhmyy siivistyy" pitää ainakin täällä erittäin hyvin pakkansa.
      Erityisesti sinä - TittelinTuure1 olet siitä loistava esimerkki. Typerintä sinussa on se, että arvostelet kyllä muita mutta kuitenkaan et itse tajua että omat sepustuksesi ovat vielä monin kerroin surkeampia kuin arvostelemasi henkilöiden kirjoitukset!
      Jos sinulla on luetun ymmärtämisen vaikeuksia niin pyydä vaikka jotakuta ystävääsi selittämään mikä alkutekstien mukaan on tämän palstan tarkoitus ja koita pysyä siinä.

Samat sanat paltan idiooteille joilla ei ole hankistä kykyä edes keksiä omaa nimimerkkiä vaan pitää kirjoitella muiden henkilöiden nimimerrkien alla. Ettekö tekään tajua kuinka lapsellista se on ja näin paljastatte vain oman tyhmyytenne.

• Jaaha, ja ketä olen arvostellut? Tarkoitukseni oli tuolla viestillä osoittaa, että Watson on epäluotettava kirjoittaja, ja horjuttaa hänen uskottavuuttaan. Täällä monet pitävät häntä sankarina, koska eivät osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan uskovat Watsonin valeisiin. Ja syy tähän kaikkeen on, että Watson vittuilee minulle tämän tästä. Minä sanoin hänelle, että jos hän jatkaa, niin minäkin jatkan. Muussa tapauksessa annan olla.

Kyllä minä tiedän, mikä tämän palstan tarkoitus on, mutta jos ylläpito sallii täällä puhuttavan maahanmuutosta ja muslimeista, niin kai minäkin saan niihin viesteihin vastata. Lähinnä olen yrittänyt puhua positiivisesti maahanmuuton haitoista.

Heikosti olet lukenut viestejäni, tai luetun ymmärtämisessä sinulla olisi parantamisen varaa. Eipä ole sinunkaan viestejä koskien palstan aihetta, pahemmin näkynyt.

• TittelinTuure1 kirjoitti:

Jaaha, ja ketä olen arvostellut? Tarkoitukseni oli tuolla viestillä osoittaa, että Watson on epäluotettava kirjoittaja, ja horjuttaa hänen uskottavuuttaan. Täällä monet pitävät häntä sankarina, koska eivät osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan uskovat Watsonin valeisiin. Ja syy tähän kaikkeen on, että Watson vittuilee minulle tämän tästä. Minä sanoin hänelle, että jos hän jatkaa, niin minäkin jatkan. Muussa tapauksessa annan olla.

Kyllä minä tiedän, mikä tämän palstan tarkoitus on, mutta jos ylläpito sallii täällä puhuttavan maahanmuutosta ja muslimeista, niin kai minäkin saan niihin viesteihin vastata. Lähinnä olen yrittänyt puhua positiivisesti maahanmuuton haitoista.

Heikosti olet lukenut viestejäni, tai luetun ymmärtämisessä sinulla olisi parantamisen varaa. Eipä ole sinunkaan viestejä koskien palstan aihetta, pahemmin näkynyt.

"Jaaha, ja ketä olen arvostellut? Tarkoitukseni oli tuolla viestillä osoittaa, että Watson on epäluotettava kirjoittaja, ja horjuttaa hänen uskottavuuttaan"

Eli vastasit juuri itse omaan kysymykseesi :).

• MinäTäälläMääkijälle

""Samat sanat paltan idiooteille joilla ei ole hankistä kykyä edes keksiä omaa nimimerkkiä vaan pitää kirjoitella muiden henkilöiden nimimerrkien alla. Ettekö tekään tajua kuinka lapsellista se on ja näin paljastatte vain oman tyhmyytenne.""

HOHOHOHOHOHOHOHHOOHOO saatana noin paljon kirjoitusvirheitä tekevä voisi vilkaista omaan peiliinsä, siellä se TYHMÄN pärstä näkyy HOHOHOHOHOHOHOO
        Vai onko eskari vielä käymättä? HOHOHOHOHOHOHOHOHO

• Minä_täällä kirjoitti:

"Jaaha, ja ketä olen arvostellut? Tarkoitukseni oli tuolla viestillä osoittaa, että Watson on epäluotettava kirjoittaja, ja horjuttaa hänen uskottavuuttaan"

Eli vastasit juuri itse omaan kysymykseesi :).

Sinä sanoit, että arvostelen muita. Minähän arvostelen vain yhtä, joka on saanut tällä palstalla runsaasti vastustusta. Hän on palstan häirikkö. Hänen aloituksensa koskevat aina muslimeja. Watson valehtelee sen minkä ehtii, ja vittuilee muille. Lisäksi hän pitää itseään niin älykkäänä, että katsoo oikeudekseen epäillä täällä suuresti arvostusta saaneen chom chom´in älykkyyttä. Etkö ole seurannut palstaa niin hyvin, että saisit siitä riittävän hyvän kokonaiskuvan? Eikö Watsonista saa sanoa totuutta?

• ChinaDragon
        TittelinTuure1 kirjoitti:

Sinä sanoit, että arvostelen muita. Minähän arvostelen vain yhtä, joka on saanut tällä palstalla runsaasti vastustusta. Hän on palstan häirikkö. Hänen aloituksensa koskevat aina muslimeja. Watson valehtelee sen minkä ehtii, ja vittuilee muille. Lisäksi hän pitää itseään niin älykkäänä, että katsoo oikeudekseen epäillä täällä suuresti arvostusta saaneen chom chom´in älykkyyttä. Etkö ole seurannut palstaa niin hyvin, että saisit siitä riittävän hyvän kokonaiskuvan? Eikö Watsonista saa sanoa totuutta?

Tärkein taitaa nyt unohtua?

Ihmisten mielipiteet ovat yhtä arvokkaita, mielipide ja äly eivät aina kulje käsi kädessä.
        Mielipiteeseen voi vaikuttaa moni asia, joskus älykkään ihmisen mielipide ei ole sitä ainoaa totuutta.

Ihmiset ovat samanarvoisia, mielipiteestä riippumatta.

• yeeeeeeppp
        MinäTäälläMääkijälle kirjoitti:

""Samat sanat paltan idiooteille joilla ei ole hankistä kykyä edes keksiä omaa nimimerkkiä vaan pitää kirjoitella muiden henkilöiden nimimerrkien alla. Ettekö tekään tajua kuinka lapsellista se on ja näin paljastatte vain oman tyhmyytenne.""

HOHOHOHOHOHOHOHHOOHOO saatana noin paljon kirjoitusvirheitä tekevä voisi vilkaista omaan peiliinsä, siellä se TYHMÄN pärstä näkyy HOHOHOHOHOHOHOO

Noin sika-amaliamme taas kyllä meni niin metsään pään aukomisessa :D Nimimerkki minä täällä olen huomannut työskennelleen vuosia Kiinassa, ja mitä ilmeisemmin varsin hyvässä asemassa, hänen vaimonsa on käsittääkseni bisnesnaisia ja vaimonsa suku varsin varakas, se että sinä aikoinaan veit ahkerana opettajalle omenan ja opettelit kieliopin hyvin, ei ole osoitus muusta taidoista, kuin ulkoa opettelun jalosta taidosta, onneksi nykyään opetussuunnitelmatkin ovat muuttuneet, että ne lahjakkaat, tietoa hakevat, sosiaalisesti kyvykkäät, ongelma ratkaisuihin pystyvät nousevat esille, ja hauki on kala, hauki on kala ulkoa opettelu ei enään auta. Työelämässähän tämä on jo nähty, ja varmaan ymmärrät sika-amalia miksi teet sitä paskapalkalla palvelutyötä ja se homo vieressä tienaa enemmän samasta duunista;)

• ImmanuelKant
        ChinaDragon kirjoitti:

Tärkein taitaa nyt unohtua?

Ihmisten mielipiteet ovat yhtä arvokkaita, mielipide ja äly eivät aina kulje käsi kädessä.
        Mielipiteeseen voi vaikuttaa moni asia, joskus älykkään ihmisen mielipide ei ole sitä ainoaa totuutta.

Ihmiset ovat samanarvoisia, mielipiteestä riippumatta.

Paitsi palstan sika-amaliat koska he ei täytä sanan varsinaisessa merkityksessä ihmisyyden merkitystä filosofiselta kantilta tarkasteltuna.

• MinäTäälläMääkijälle kirjoitti:

Itseasiassa huomasin tuon saman, eli suomi24 sivulla oli viestiä kirjoitettaessa joku ongelma jonka vuoksi kirjaimia katosi jatkuvasti.
        Tuo viesti vielä jäi osittain korjaamatta, mutta siitä viisastuneena loput kirjoitinkin tekstinkäsittelyohjelmalla ja kopioin tekstin siitä tänne sivulle.

• TittelinTuure1 kirjoitti:

Jaaha, ja ketä olen arvostellut? Tarkoitukseni oli tuolla viestillä osoittaa, että Watson on epäluotettava kirjoittaja, ja horjuttaa hänen uskottavuuttaan. Täällä monet pitävät häntä sankarina, koska eivät osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan uskovat Watsonin valeisiin. Ja syy tähän kaikkeen on, että Watson vittuilee minulle tämän tästä. Minä sanoin hänelle, että jos hän jatkaa, niin minäkin jatkan. Muussa tapauksessa annan olla.

"Eipä ole sinunkaan viestejä koskien palstan aihetta, pahemmin näkynyt"

Johtuisiko siitä, että ei paljon kiinnosta seurata palstaa jossa etupäässä nimitellään muita kirjoittajia ja itse palstan aihe unohtuu.
        Mutta tuo kumpi meistä on kirjoitellut enemmän palstan aiheesta, on helppo tarkistaa.
        Klikkaa vain kummankin nimimerkkiä ja laske montako viestiä kummallakin on palstan aiheesta ja montako aiheen ulkopuolelta.

• Raaka__Watson

En jaksanut lukea iänimmoisen vanhoja juttuja mutta epäilen minä sinunkin älykkyyttäsi. Aivan kuten epäilen jokaisen islamia ja muslimeja puolustavien älykkyyttä.
      Minä olen arvostellut vain ja ainoastaan islamia ja vittuillut vain dhimmeille ja muslimien paikoille, no mitä nyt yhden kerran yksi vanha haahka päästi muslimimaat keskustelemaan jonka suoraan tuhosin väittelyssä.
      Valheista et minua kiinni saa vaikka kuinka yrittäisit. Se että et usko mitä sanon ei ole minun ongelmani. Väität olevasi älykäs ihminen mutta silti et pysty varmentamaan että sanomani on valhetta. Kaikki mitä muslimeista, islamista ja koraanista olen sanonut tulee muslimeilta itseltään, vai väitätkö nyt että alkuperä on valheellinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe