Olen 15-vuotias, pian lukioon menevä tummahiuksinen tyttö tuppukylästä. Olen luonteeltani yleensä eloisa masennuksesta huolimatta (vaikka jaksan väittää yhä, ettei mulla mitään masennusta oo), pidän keskusteluista, syksystä, elämistä ja Justin Bieberin musiikista, joka ei sinuun vaikuta mitenkään.
Toivoisin sinun olevan kiltti, huumorintajuinen, edes vähän fiksu (tähän riittää jo se, ettet polta) ja olet 14-17-vuotias.
Kik me: miss.mora
Nimenäni näkyy Kamini Kalkaros ihan intialaisten poissapitämiseksi.
Ja pervot älkää vaivautuko.
Poikaystävää 15-vuotiaalle tytölle?
KaminiKalkaros
11
76
Vastaukset
- 17weeee
Kerro vähän lisää itsestäsi :)
- KaminiKalkaros
Mitä tahdot tietää?
Varmaan turha mainita, että meikä odottaa avioon. - Mies15
Missäs päin tämä tuppukylä on?
KaminiKalkaros kirjoitti:
Mitä tahdot tietää?
Varmaan turha mainita, että meikä odottaa avioon.Siis daa jotain justin bieberii joka on ihan homo. Lady Gaga on paljon parempaa vitun bitch.
- KaminiKalkaros
Mies15 kirjoitti:
Missäs päin tämä tuppukylä on?
Kainuus. Mitäs täs hengaillen porojen kaa :'D
- 99Poika
Tääl ois tämmöne itä-suomesta oleva 16v amista käyvä poika. Huumorintajua löytyy yms. Minusta vaikutat kiinnostavalta.. :D
- KaminiKalkaros
Laita viestii :3
- Fobbanen
Homo!!
kaukana mut kiinnostas kyl :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246