Tanssikuviot vs. Vapaavienti

Sivustaseurannut

Naisille.
Mihin me miehet panostettas.
Olisko parempi osata muutama kuvio hyvin ja luovuutta peliin.
Vai
Kymmeniä eri kuvioita hiukan huonommalla osaamisella/viennillä.

Sama näihin kymmeniin eri tanssilajeihin.

Oikea tanssimies osaa tietenkin kaikki täydellisesti.
20 tanssilajin oppiminen vie hiukan kauemmman aikaa kuin esim. Kolmen.

Joten. Opettelenko ensin muutaman hyvin 5 vuotta ja sen jälkern vasta uusia lajeja.
Näin vois oppia edes vältävästi vuoden aikana nämä kolme neljä lajia. Viiden vuoden päästä jo sen 10 kuvioo.

Jos taas alan 20 tanssia opetteleen, en osaa 5 vuoden päästä vielä mitään. En pysty tarjoon tanssinautintoo missään tanssissa.

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteella_ja_sydämellä

Fakta on, että kaikkia et voi koskaan miellyttää. Naisia on joka lähtöön. Mieti ensin, millaisiin naisiin sinä haluat tehdä vaikutuksen tanssipaikalla. Mikä on tavoitteesi? Kun olet löytänyt vastauksen tuohon, voit alkaa hioa omaa strategiaasi.

Minuun tekee vaikutuksen tanssimies, joka osaa hyvin perustanssien perusaskeleet ja mahdollisesti muutaman "kuvion", satsaa vientiin, ottaa vietävän taidot huomioon ja ennenkaikkea, tanssii tunteella ja sydämellä. Muiden tanssijoiden huomioiminen ja kunnioittaminen on hänelle tärkeämpää kuin omien kuvioiden maksimaalinen toteuttaminen. Mutta tämä on vain yksi näkökulma asiaan, ei ehkä kovin yleinen tanssilavojen nykymeiningissä.

• Tanssimies

Aivan mahtavaa:) Mistä löydän sinut?

• Hyvin sanottu edellä ja vastaaja on nainen. Itse olen mies, mutta eipä tuohon juuri ole lisättävää.

Käy tanssikursseilla ja opettele hyvin muutaman yleisimmän tanssin perusteet ja vienti. Kuvioita ehtii opetella ajan mittaan kokemuksen kertyessä. Kuvittelen, että tansseissa miellyttävä persoonallisuutesi on se, joka tekee vaikutuksen. Hyvä tanssitaito voi olla avuksi ja antaa rohkeutta hakea daameja tanssimaan.

Kuten edellä myös sanotaan, et voi kaikkia miellyttää vaikka olisit maailman paras tanssija ja hallitsisit kaikki mahdolliset kuviot ja habanerat. Pakkejakin voit joskus saada ja niin olen saanut minäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe