Mulla on sillee et ku mä käytän nappikuulokkeita mahdollisimman hiljaisella niin ne siltikin huutaa hirveen kovaa enkä haluu tuhota mun kuuloa ni mitä vois tehä? Et oisko jotain keinoa / sovellusta puhelimeen millä vois säätää ääntä hiljemmalle? Oon yrittäny kokeilla jotai sovelluksia mut ei puhelimesta vaan kuulu ääntä ku ääni on sovelluksessa pieni mutta olemassa
Kiva jos ymmärsitte jos joku osas vastata...
Nappikuulokkeet huutaa!
3
106
Vastaukset
Ja muute osaisko joku neuvoa miten ne nappikuulokkeet vois solmia tai jotain ettei menis solmuun...? Kiitti °<[:^D}~ Ja hyvää joulua vaan kaikille!
- Potikalla
Mulla oli sama ongelma, johtui halpispuhelimen halvasta voimakkuudensäädön toteutuksesta. Paremmassa laitteessa ääni säätyi hienojakoisemmin ja sen sai sopivalle voimakkuudelle säädetyksi.
Ratkaisu oli kuulokkeet, joissa on johdossa äänenvoimakkuuden säädin, taitaa olla pieni liukupotikka. En tiedä, löytyykö nykyisin tuollaisia kaupasta. Itse ostin 5 kpl noita kuulokkeita, kun niissä oli miellyttävä ääni ja olivat alle 15 € poistomyynnissä. Nyt menossa kolmannet, kun kaksista on johto tai se säädin hajonnut.
Hyvää Juhannusta vaan kaikille.- 7plus7
Turha ostaa 5kpl kuulokkeita kun melkein samalla hinnalla saa esim Koss sparkplug -nappikuulokkeet joissa on ns. elinikäinen takuu. Ostin ne noin 5v sitten vajaa 20 eurolla ja nyt on kaksi kertaa saanut sen jälkeen uudet kun vaan lähetin hajonneet takaisin, kaksi kertaa johtovika tullut.
Mutta on ihan uskomaton ääni ja myös alaäänet toistuu uskomattoman hyvin napeiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625