Minulla oli jakso että liotin jalkojani kylmässä raanavedessä. Lisäsin vatiin talousetikkaa. Kun sen jätin pois, nyt taas jalkahiki on aktivoitunut.
Käyn joka toinen päivä suihkussa. Silloin vaihdan alusasun ja sukat. Yöksi laitan villasukat jalkoihin kun verenkierto ei ole paras mahdollinen.
Miten jalkahiki kuriin?
6
865
Vastaukset
- RexonaVarvas
Kokeile merisuola kylvetystä. Ja niin hullua kun onkin niin antiperspirantti dödöä jalkoihin hillitsee hikoilua. Ihoa ne jalatkin on eikä vaan kainalot. Mulla näiden lisäksi puuvilla sukat kun keinokuitu vaan pahentaa. Ainakin vähenee oireet.
- eläke-mies
Näin lauantai-iltanakin tuota karkeeta merisuolaa varmaan löytyy. Oli googletettava.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jalkahiki
Jostain syystä nyt lähiviikkoina jalkahiki on räjähtänyt kasvuun, ihan vaan hajun perusteella.
- jalkaspesialisti
Tulisilla hiilillä kun kävelee puoli tuntia, niin eipä haise jalat seuraavana päivänä. Kuumuus tappaa jalkasienen joka hajua levittää. Käsittely toistetaan kahden päivän välein, kolmen viikon ajan, tai kunnes jalat ovat kokonaan hävinneet.
- hajulukko
minä hommasin hajustettua talkkia, jota tupsuttelen sekä kenkiin sisälle että toisinaan suoraan varpaille. ehdottomasti ei valkoisen purkin vauvatalkkia, se saattaa olla sangen epäterveellistä
- 12varvasta
Amputoi jalat polvista, loppus paskanhajuset varpaat siihen.
- markkakulhossa
Tässä on vinkki josta tulee apu. Osta apteekista 20%aluminium kloridia. Laita kolmena iltana peräkkäin pumpulitupolla jalkoihisi, älä kuitenkaan holvaa ainetta vaan laita ohuesti. sitten laitat jokatoinen päivä ja sitten vain kerran viikossa. Ei tarvitse jatkaa ikuisuuksia vain pari kolme viikkoa. Hikoilu loppuu. Käy kainaloihin myös. Aluminium kloridi on aine jota käytetään antiperspiranteissa. Itse selvisin valtavasta hikoilusta tällä. Kysy apteekista kuinka pitkää jaksoa he suosittelevat käytettäväksi.
Kerro tarkoin miten ja mihin aiot käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499