asemointi. Uusi yritys, kun tuo yksi tuli heti asiattomalla tavalla vastaamaan!
En osaa html:ää, ja olen kuvitellut että Bloggeria voi käyttää vaikkei osaisikaan.
Mutta minulla on ongelma. Sillä blogitekstieni lomaan lataan myös ottamiani valokuvia. Ja kun en sitä html:ää osaa, laitan vain enterillä rivejä lisää, jos kuvat eivät oikein tekstiin muuten asetu hyvin.
Kirjoittaessa käytän Firefoxia. Mutta kun menen valmiita tekstejä katsomaan vaikkapa Chromella tai Edgellä, tekstit ja kuvat eivät olekaan oikeilla kohdillaan. Tekstit saattavat rivittyä joskus kuvien laidoille.
Millähän konstilla tämän saisi estettyä.
Mikä avuksi? Paitsi se, että ei laita ollenkaan tekstiä, vaan vain kuvia, tai kuvat koko tekstin jälkeen.
Googlasin nettiä.
Olisiko tämä ratkaisu koodin vaihdos ratkaisu. Itse asiassa kokeilinkin tekemällä Edgessä vaihdoksen, kun se vaihto ei Firefoxissa tehden mitään vaikuttanut Edgessä ja Chromessa ulkoasuun
Eli koodi alun alkaen kuvan ankkurin suhteen on:
imageanchor= "1" style = "clear": left: float: left; left marginbottom: 1em; margin-right: 1em.
No, googlaamalla löytämäni mukaisesti vaidhoin tuon float-sanan jälkeen olevan leftin sanaan full. Ja ainakin siinä heti Edgessä ja Chromessa kaikki meni kohdalleen.
Tässäkö se korjaus pitikin tehdä, vai tapahtuiko nyt jotain katastrofaalista, joka kenties ilmenee hetken päästä.
Bloggerissa kuvien ja tekstien
koodin_vaihto
2
58
Vastaukset
- katastrofaalista
Juuri äsken näky horisontissa jättimäinen sienipilvi, ilmeisesti onnistuit laukaisemaan ydinohjuksen.
Hei,
Vastasin kysymykseesi tuolla HTML ja XHTML -puolella:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14114013/blogissa-kuvien-asemointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955