Motivaatio

Liikkeellenyt

Pidin taukoa pyöräilystä tammikuulla. Nyt haluaisin ruveta taas ajelemaan. Haluaisin niin. Ja sitten on motivaatio lähteä liikkeelle aivan hukassa. Olin hyvässä rytmissä jouluun saakka. Miten saisin itseni taas vireeseen? Kunto sen kuin rapistuu.

11

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkup.hiihtelijä

Ei nyt kannata hättäillä kun on ihan p-kelit.

• sandierro77

Kannattaa ajella ympäri vuoden niin pysyy tikissä..niin minä teen

• Liiikkeellenyt

Samaa mieltä. Olen tehnyt samoin yli 20v. Nyt sitten jätin tammikuun väliin erinäisistä syistä, ja kyllä on vaikea päästä normi rutiiniin kiinni. Viime viikolla kuitenkin aloitin. Motivaatio ei tosin ole vieläkään hyvä. Mutta ajoin silti. Vinkkejä ja neuvoja motivaation takaisin saamiseen otan vastaan.

• josjosmutku14323456

Jos nyt tekisit kuitenkin sitä mitä tykkäät.Mee vaikka kavereiden kanssa ulos ja unohda pakkokilometrit.Kesällä ehdit ajaa ja nauttia.Riittää kun käyt salilla ajamassa 30min. ja kuntopiiriä vartalo-ja jalka painotteisisti.
      Ei tule sinusta kuitenkaan ammattilaista ,joten rennosti ja muita kuuntelematta .
      Viime kesänä Helsingissä ajetussa kuntoajossa nuori naisajaja kaatui ja sai vakavan aivovamman.
      Jos haluat pysyä terveenä kuntoile monipuolisesti äläkä hengitä kylmää talvi-ilmaa keuhkoputkiin.
      Hikisenä pelkän renkaan vaihto keskellä ei mitään saa tuntumaan kys. talviulkoharjoittelun hölmöläisten hommalta.

• liikkeellenyt

Hyvä neuvo. Pyöräily on ollut pitkään elämäntapa. En todellakaan ole mikään pro. Mietin vain minne minussa asunut palo pyöräilyyn katosi reilun kuukauden aikana ja tuleeko se itsestään takaisin?

• kyllä-lähtee

Huomenna paistaa aurinko, luvassa täydelliset talviajokelit, odotan jo innolla.

• OUGhi

Mä olen vedelly koko talven pyörälenkkejä keli ku keli, toissakerta mukavassa sohjossa niin sai vähän vastusta, ja siihen vielä bodytreenit 4xvko joten ihan pullapoikiahan te nyt olette ;)

Ei se kunto kuukaudessa kerkiä paljon pudota don't worry.

• jokainentavallaan

Motivaatio säilyy parhaiten pitäen taukoa talven ajan. Sitten keväällä taas linnulaulun aikaan alkaa jaksaa taas. Ydintalvi hiihdetään molemmilla tekniikoilla.

• www1

Onko fillariasiat kunnossa? Kamppeet jos mitkä vaikuttaa ainakin meikäläisellä motivaatioon.

• markettipyöräilijä

Syödäkin kun välillä tarvii ja ostokset kulkee tarakalla kotiin, niin siinä sitä on motivaatiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe