Mielikuvitus korvaa ystävää

Girl_in_the_wish_world

Okei, tuo otsikko tuskin avaa asiaa yhtään. Kerron koko jutun:

Olen tänä vuonna 17v täyttävä tyttö. Tunnen olevani turha ihminen, jota kukaan ei kaipaa tähän maailmaan. Tunnen olevani yksin. Elän jatkuvasti pääni sisällä haavemaailmassa, joka on suorastaan utopinen. Siellä ei ole pahuutta. Aina kun vertaan haavemaailmaani oikeaan maailmaan niin koen katkeruutta ja pettymyksen tunteen. Tiedän että maailma on julma ja kova paikka, missä vain vahvimmat yksilöt pärjäävät. Minä en ole vahva. Minä en tule pärjäämään. Minä olen heikko. Sen olen oivaltanut näinä lähipäivinä. Miten voisin vahvistua?

13

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girl_in_the_wish_world

Ja ketään ei kiinnosta..

• ööötääontäää

Mielikuvitus korvaa ystävää ja käsi naista.

• Girl_in_the_wish_world

Häivy trolli.

• voinko.auttaa

Monelta kahvio aukeaa?

• Emmänymikäätrollioo

Tää oli oikeestaan aika hyvä. Mutta juu. Sad story. Kyllä varmasti jostain löysät saman henkisiä ihmisiä. Ja internet on toki yks. Pisät vaan rauhanomasen linjas etkä tee mitää äärimmäisiä ratkasuja

• Hei, ei tää maailma aina niin kova paikka ole, vaikka hyvä ja paha ovatkin oikeasti olemassa. Meitä on monenlaisia ihmisiä, eikä kaikilla ole ns. kovia arvoja, niin että heikot tieltä vaan lentelis. Sun mielikuvitus voi hyvinkin kääntyä rikkaudeksi. Olet vielä myös kovin nuori. Mun neuvo ois yrittää etsiä lähelleen sellaisia ihmisiä, jotka ovat samoilla linjoilla sun kanssa. Ehkä myös hakeudut alalle, jossa mielikuvitusrikkautta ja asioiden laajemmin näkemistä tarvitaan. Uskon, että sullekin on paikka tässä maailmassa. Take care!

• voinko.auttaa

Voitteko nyt sanoa milloin se kahvio aukeaa?

• miltä kuulostais elää haavemaailmassas myös pääsi ulkopuolella?

• voinko.auttaa

Huhuu! Monelta kahvio aukeaa?! Voitteko vastata?

• Mun nimi on mielikuvitus

• ööötämäöntäääärå

Oon tämmlen venäläinen sprtnaz sotilas ja tuun anpuu teiät selladella seee äs gou aseella

• hessu_hopo_

Mulla on just samanlainen tilanne... :/

• Tällästäjuttua

Oon saman ikänen ja todella samanlaisia fiiliksiä. Välillä on ilonen, kun aattelee positiivisia asioita, mutta kun palaa todellisuuteen koko elämä tuntuu siltä, että vaan selvii päivistä, viikoista ja kuukausista seuraavaan. Alkaa turhauttaa, koska odotan kokoajan parempia aikoja ja uskottelen, että tää kamala vaihe menee ohi, mutta ei. Eikä tunnu olevan paikkaa, jossa olis hyvä olla niin kuin ennen. Perhe ongelmien takia on ollut henkisesti tosi rankkaa, luulen että se vaikuttaa mun mielialaan ja ajatuksiin aika paljon. Nytkin uskottelen, että tää menee ohi, haluisin vaan olla taas tyytyväinen omaan elämääni, mut kokoajan tuntuu et jokin asia pitäis olla paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60