Englantilaisen uskovien ryhmän profetia Suomelle

Englantilaisen uskovien ryhmän profetia Suomelle

Sain eilen 12.2.2016 erikoisen sähköpostiviestin englantilaiselta uskovalta mieheltä, jota en tunne ennestään. Kyseessä on lähellä Manchesteria Congletonissa asuva Theo Elsey, joka kokoontuu eri kirkoista ja seurakunnista olevien uskovien ryhmän kanssa kerran viikossa rukoilemaan eri aiheiden puolesta.

Theo Elsey kertoi, että yksi teema on tullut heidän kokouksissaan ja rukouksissaan aina uudestaan esille, nimittäin Suomi. ”Uskomme, että Jumala on näyttämässä meille, että hänellä on todella suuri suunnitelma Suomea varten”, Elsey kirjoitti.

Tämä ryhmä on saanut unien ja näkyjen kautta tiedon, että Pyhä Henki on johtamassa heitä siihen suuntaan, että heidän ryhmänsä pitäisi olla mukana järjestämässä Helsingissä v. 2017 konferenssia yhdessä Suomen uskovien kanssa.

Elsey mainitsi lukeneensa nettisivuiltani Suomea koskevia profetioita, joista monet ovat varoitusprofetioita tulevista tuomioista, ellei parannusta synneistä tule. Elseyn ryhmässä on tullut tämän vastapainoksi enemmän myönteisiä sanomia. ”Uskon, että Suomella on Kristuksessa toivoa ja kaikkea hyvää tulossa. Nyt on aika tehdä parannusta ja mennä eteenpäin, jotta olisimme täysin valmiit toteuttamaan Herran kutsumusta ja ottamaan vastaan tulevia siunauksia”, Elsey profetoi.

Näen asian niin, että Suomelle on tulossa molempia, sekä isoja vaikeuksia että suuria siunauksia. Ei toista ilman toista.

On mielenkiintoista nähdä, mitä tästä yllättäen syntyneestä hengen yhteydestä brittiläisen uskovien ryhmän kanssa tulee.

1

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InhottavaRealisti

Onhan se AINUTLAATUISTA, että suomalaisten pitää tehdä PARANNUS ja mieluiten samalla lahjoittaa rahaa OIKEIDEN USKOVAISTEN joukoille...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe