Heij .... Olen täysin ymmällä?
Mies ollut hiljaa nyt hetken, en ole vastannut soittoihinsa/viesteihinsä, haluaako edesjatkaa .?❤️
Zonettelle
5
62
Vastaukset
Hei!
En ole Zonette, mutta jostain syystä mieleeni nousi heti, että mies haluaisi ottaa yhteyttä, mutta sinä itse torppaat hänen yhteydenottonsa, kun et vastaa. Vastaa rohkeasti. Näin kipinöitä lukiessani, joten se on merkki siitä että toivoa olisi.- Hulda63
vastaisitko jatko kyssäriin?
- Hulda63
Kiios siulle vastauksesta....
En voi vastata, hää jättänyt viesteillään minut, eikä ilmeisesti halua syvällisempää?
minä taas valmis etenemään <3 - zonettelle
Jokin matka sinulle on tulossa se vie hetkeksi pois ajatukst pois tästä miehestä.En nää lopullista eroa välilenne syntyvän anna asioitten rauhoitua hetken.Hän on yrittänyt sinuun ottaa yhteyttä ja kertoa asioita jotka hänellä on tällä hetkellä.Nään täällä naisen jonka kanssa hänellä on ollut myrskyisä yhteen otto ja se on saannut hänet miettimään asioita joita hän on tehnnyt väärin.Minusta sinun kannataisi kuunella häntä koska mitään pahaa hän ei halua sinulle.Zonette
- hulda63
Kiitosta zonette..
olen menossa sisaren hautajaisiin <3
mikäs nainen se on? yksi soitti minulle ja sanoi ettei kannata päästää tätä miestä asuntooni..onko ehkä hän?
on jo niin pitkä aika kun ollaan nähty etten usko et enään otan vastaan,näkisitkö uutta eheämpää maailmaani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164